falkoner hardware inddeks
Fra : Claus Jensen

Dato : 08-06-01 11:14

der var engang noget på nettet der sammenligende pris på falkoner alles edb
forretninger findes det ikke mere

Claus Jensen
Team Aps
Tlf 44481555
Mailto: cj@team.dk
Http:/www.team.dk

Fra : Devast8or

Dato : 08-06-01 12:27

Du tænker vel på www.falkonerhardware.dk ikke? Jeg har lige været inde på
den og der står den er nedlagt, men de henviser til en anden side.

Men er hardware på falkoner allé ikke blevet temmelig dyrt efterhånden? Kan
det ikke bedre betale sig at kigge på www.edbpriser.dk og så betale lidt i
porto?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Santa Xcaze

Dato : 08-06-01 15:26

jo både og, men hvis man bor i kbh ... Vil jeg helst give 100 - 200 kr mer
for at købe det i kbh, for hvis der er lort med noget så kan man bare bytte
det ;)
Har fået så meget defekt lort fra jylland og fyn at jeg ikke gider handle
mere ...
Harddisk, bundkort, Cpu, ram ... Og der har ingen problemer været med
steder hvor jeg selv har hentet det ... Jeg mistænker postvæsenet for at
behandle tingene af lort til :(

Fra : René Jensen

Dato : 08-06-01 20:02

Santa Xcaze wrote:
> Har fået så meget defekt lort fra jylland og fyn at jeg ikke gider handle
> mere ...

Kommer da sandlig an på hvilken forhandler du har handlet hos. Jeg har
personligt lagt for nogle tusinder kroner hos ITButikken.dk, har kun
haft en enkel vare, som jeg måtte sende retur, og fik 3 dage senere
fuldt beløb for det hardware jeg afleverede retur.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Devast8or

Dato : 09-06-01 18:02

Ja ITButikken kan helt sikkert anbefales, og det kan Midtdata også. Jeg har
handlet en del hos Midtdata og har aldrig haft problemer. Det er muligt at
postdanmark ikke bruger fløjlshandsker til pakkerne, men de er da pakket
ordentligt ind så de kan vel klare det. Og hvis noget ikke virker sender man
det da bare tilbage, der er jo 14 dages fuld returret. Bare lad være med at
sige at varen er defekt, sig bare at du har fortrudt købet.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 12-06-01 15:23

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev Og hvis noget ikke
virker sender man
> det da bare tilbage, der er jo 14 dages fuld returret. Bare lad være
med at
> sige at varen er defekt, sig bare at du har fortrudt købet.

Det var da noget mærkeligt noget at gøre !?! Så havner en anden kunde jo
i den situation, at han / hun modtager en defekt vare, hvilket jo ikke
ligefrem er superfedt. Hvorfor dog ikke fortælle butikken, at dimsen er
defekt ved ankomsten? Du beholder jo stadig din ret til at returnere
varen (og få pengene tilbage) eller få den ombyttet med én der virker.
Hvis dimsen er død ved ankomst, behøver du ikke at finde dig i at de
sender den til rep.

mvh
Peter

Fra : Devast8or

Dato : 12-06-01 18:27

Er du helt sikker på det? så vidt jeg husker siger købeloven bare at
butikken har ret til at forsøge at udbedre skaden, dvs. repapere varen. I så
fald kan der jo godt et pænt stykke tid før du får din vare igen.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 20-06-01 16:52

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev i

> [...]
> at butikken har ret til at forsøge at udbedre skaden, dvs. repapere
> varen. I så fald kan der jo godt et pænt stykke tid før du får din

Det er underordnet de første 14 dage, da du her har ret til at
returnere varen og få dine penge tilbage. [Beklager det sene svar]

Det er forresten lov om visse forbrugeraftaler, der angiver de 14 dages
returret.

Hvis du har yderligere interesse i emnet kan jeg kun anbefale
dk.forbruger, hvor der sidder masser af dygtige skribenter.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Mere miljøkemi: http://www.environmental-chemistry.dk

Fra : Devast8or

Dato : 20-06-01 19:26

Ok, det er da meget rart at vide.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Henning

Dato : 20-06-01 19:30

On Wed, 20 Jun 2001 15:51:47 +0000 (UTC), "Morten Bjergstrøm"
<nospam@dafnie.dk> wrote:

>"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev i

>Det er underordnet de første 14 dage, da du her har ret til at
>returnere varen og få dine penge tilbage. [Beklager det sene svar]

Øh, nå?? Jo, så længe der er tale om postordrefirmaer - ikke "rigtige"
butikker!

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 20-06-01 22:57

Henning <ingen@email.tx> skrev i

> Øh, nå?? Jo, så længe der er tale om postordrefirmaer - ikke
> "rigtige" butikker!

Naturligvis

Fra : Rasmus Christofferse~

Dato : 10-06-01 13:58

"René Jensen" wrote:

> [...]
> haft en enkel vare, som jeg måtte sende retur, og fik 3 dage senere
> fuldt beløb for det hardware jeg afleverede retur.

Helt enig! Jeg har købt en del hardware hos PRC-data, Midtdata, etc. og alt
har fungeret fint - på trods af at tingene blev sendt med post til Svalbard
(lige
2500 km nord for København!).

Mvh

Rasmus Christoffersen

--
Posted from unisgateway.unis.no [158.39.46.190]