Vise help fil?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 24-10-05 12:47

Hej NG.

Jeg er i den lykkelige situation at have en meget fin dokumentation til min
webapplikation. Den vil jeg gerne dele med brugerne
Men der er tale om et kompileret HTML help (.chm) og det vil browseren ikke
åbne. Kan man det, eller skal det laves om til html?

Mvh
Stefan

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-10-05 21:23

Stefan Kristensen skrev:

> Men der er tale om et kompileret HTML help (.chm)
> og det vil browseren ikke åbne. Kan man det, eller
> skal det laves om til html?

Lav det som en html-fil, så er du næsten[1] sikker på at
alle browsere vil læse det.

[1] Du kan lave så meget koks i koden at ingen browsere
kan læse det

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 24-10-05 21:53

Allan Vebel wrote:

> Lav det som en html-fil, så er du næsten[1] sikker på at
> alle browsere vil læse det.

Den bedste (sikreste) måde at gøre det på er, at åbne help-filen og kopiere
teksten derfra over i en html-editor (eller notepad) og gemme som html.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-10-05 22:38

Erik Ginnerskov skrev:

> Den bedste (sikreste) måde at gøre det på er, at åbne
> help-filen og kopiere teksten derfra over i en html-editor
> (eller notepad) og gemme som html.

Jeg ville nok overveje at kigge på et af de mange programmer der
kan konvertere fra chm til html. Der kan ligge mange html-sider
gemt i en chm-fil.
--
Jens Gyldenkærne Clausen