VISIO 2003: forskel på "shapes" og "stenci~
Fra : Tychsen

Dato : 23-10-05 20:26

Hej!

Jeg skal holde et seminar om VISIO 2003. Jeg kender ikke så meget til
programmer, og har derfor forsøgt at sætte mig ind i det. Og da jeg
gennemlæste noget dokumentation til programmet slog det mig, at jeg
ikke ved, hvad forskellen er på shapes og stencils?...

Hvad er forskellen?

Fra : -=JF=- arb

Dato : 24-10-05 12:04

"Tychsen" <mtychsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg skal holde et seminar om VISIO 2003. Jeg kender ikke så meget til
programmer, og har derfor forsøgt at sætte mig ind i det.

Du skal undervise i et program du ikke kender ret godt ???????

Fra : Tychsen

Dato : 24-10-05 14:08

Korrekt... men ubrugeligt svar...

Fra : -=JF=- arb

Dato : 31-10-05 09:48

> Korrekt... men ubrugeligt svar...

Det var nu ikke et svar, men et undrende spørgsmål (Deraf de mange
spørgsmålstegn)

Fra : Leo Heuser

Dato : 24-10-05 16:33

[...]

Hej Tychsen

En stencil indeholder forskellige shapes.
Du åbner altså en stencil og vælger en eller flere shapes fra denne.

VISIO er et stort program, så der bliver noget at se til

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : Tychsen

Dato : 24-10-05 16:55

Hej Leo! 1000 tak...

Det var også det jeg selv havde gættet på... altså at en stencil er
en gruppe af shapes...

Formålet med seminaret er, at træne undertegnede i at holde et
sådan. For så ikke at holde et seminar, hvor de tilstedeværende
falder i søvn, skal jeg holde det over et program, som de
tilstedeværende skal benytte til meget simpelt layout. Jeg har
allerede noget mere styr på det, end alle de andre... så det går
nok.

Hvis du har nogle gode punkter ang. VISIO må du gerne komme med dem.
Jeg vil nemlig angribe programmet fra et mere overordnet synspunkt,
således de andre kan få en ide om, hvad VISIO også kan. Nogle tror,
at det kun er til layout, og det er det jo bestemt ikke... he he..

nå, tak for hjælpen...

Fra : Leo Heuser

Dato : 25-10-05 07:22

[...]

Velbekomme, Tychsen.

Jeg har ikke brugt VISIO ret meget, så desværre kan
jeg ikke ikke rigtig komme med nogen guldkorn

LeoH