Hvad pokker sker der med BF2 serverne???
Fra : Michael

Dato : 21-10-05 23:34

Klokken er nu 00:31 - og mit BF2 begynder pludselig at brokke sig med
"punkbuster error" meddelelsen: corrupt file/memory blablabla.

Nå tænkte jeg og genstartede maskinen. Det hjalp ikke og så opdagede jeg at
MANGE af de server jeg valgte på serverlisten fremgik at alle på serverne
har 0 point i alle kategorier???!

Andrer der oplever/har oplevet det samme?

MVH

Michael
[frustreret BF2 corporal]

Fra : Michael

Dato : 21-10-05 23:51

Kan tilføje, at når jeg kommer ind på en server kan man se at alle spillere
bliver "kicked" på stribe. Punkbuster fejlen er en 81104

Michael
[stadig frustreret]

Fra : preben nielsen

Dato : 23-10-05 08:26

"Michael" <michael.privat@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Michael
> [stadig frustreret]

Slip tastaturet og træd langsomt væk fra computeren .... Hvis
sådanne ting kan gøre dig "frustreret" efter midnat, så spiller du
way too much !!!

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Gud

Dato : 22-10-05 03:48

"Michael" <michael.privat@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Klokken er nu 00:31 - og mit BF2 begynder pludselig at brokke sig med
> "punkbuster error" meddelelsen: corrupt file/memory blablabla.

Drop din piratkopi og KØB spillet.

Sån aksl det være

Fra : Morten Birkelund

Dato : 23-10-05 03:39

"Gud" <gud@heaven.com> wrote in message

> Drop din piratkopi og KØB spillet.

Jeg tror faktisk at det er punkbuster som har lavet en brøler, jeg har hørt
om flere der har fået samme problem.

Og efter hvad jeg ved så har de købt spillet, da man ellers ikke kan spille
det online.

--
Morten Birkelund

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 24-10-05 03:20

Morten Birkelund wrote:
> [...]
> om flere der har fået samme problem.
>
> Og efter hvad jeg ved så har de købt spillet, da man ellers ikke kan spille

Det var hele pb netværket den pågældende dag og det var alle der fik den
error besked. De fik det dog fixet iløbet af et par timer. Det var i
forbindelse med en update af både pb server samt client side til BF2.

Hygge

[C&B]AngelFire // AngelFire *KUK*