tilføjelse til fundet script
Fra : Carsten

Dato : 21-10-05 12:22

Hej
Er der nogen her der kan hjælpe mig, det drejer sig om
nedenstående script. Jeg vil gerne have 2 tilføjelser:

1: muligheden for at lukke alle vinduer på en gang (uanset om der
er 1 eller 10 åbne vinduer).

2: det fungerer dårligt i opera, hvordan kan det problem løses.

Mvh
Carsten

Personligt er jeg lidt en spade til javascripting, og har længe
forsøgt mig med en trial and error fremgang. Uden det store held.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-05 16:03

Carsten skrev:

>Er der nogen her der kan hjælpe mig, det drejer sig om
>nedenstående script.

Der mangler vist noget i dit indlæg for det kan besvares.

Lad være med at poste scriptet i et newsindlæg, men upload en
testside eller kom med et link ti scriptet.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Carsten

Dato : 21-10-05 17:12

Knud Gert Ellentoft skrev:
> Der mangler vist noget i dit indlæg for det kan besvares.

Ups ja, nå øhm scriptet er her:
http://www.freewebs.com/carstentestside/popup.js

og siden kan ses her:
http://www.freewebs.com/carstentestside/popup.html

Carsten

Fra : Carsten

Dato : 22-10-05 21:08

Problemet er at man ikke kan gribe fat i scrollbaren og trække i
opera. Og hvis man bare scroller, så kommer der lidt kludder nede
i bunden, prøv f.eks. med den bagerste pop-up.

Carsten