Min hund tisser i huset.
Fra : simon

Dato : 21-10-05 12:11

Kære NG.

Min han hund den tisser i huset, men kun nede i kælderen på min fars
værksted. Jeg ved ikke om det er fordi min far er en slags overhund for den.
Her for lidt siden der tissede den i min far seng?
Den får masser af ture så det kan ikke være fordi den ikke kan holde sig.'
Er der nogle der ved hvad man kan gøre?
Så vil jeg meget gerne høre fra jer?

Mvh
Simon.

Fra : tina hedeman

Dato : 22-10-05 07:30

hej med dig

jeg tror det er dominans det den laver det kan næsten ikke være andet, der
er nok mange gode råd til det og jeg tror de andre herinde kan svare på det.
men en ting man kan gøre er at lave soveværelset helligt og hans værksted,
det vil sige at hunden ikke skal have adgang til de rum, men det er kun et
forslag.
held og lykke

hilsen tina