Jan fennell...
Fra : Thomas Larsen

Dato : 20-10-05 22:48

Hejsa alle hundeelskere

Jeg har for et par dage siden købt bogen, hunde lytterem, skrevet af jan
fennell. Jeg syns det en utrolig god bog, og glæder mig til at komme igang
med at praktisere noget af det fra bogen. Jeg sad så og googlede lidt på jan
fennels nav og som det første kom jeg ind på hendes hjemmeside. og så at der
osse er lavet en dvd hvor hun forklarer sine teknikker. Nu til mit
egenntlige spm. Nogen der ved om man kan købe denne dvd her i dk med dk
undetekster det er denne her jeg snakker om
http://www.janfennellthedoglistener.com/dvd.htm

eller om man skal købe den fra uk ?

Mvh
Thomas L.

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 21-10-05 11:06

On Thu, 20 Oct 2005 23:47:34 +0200, "Thomas Larsen" <tlarsen@pc-dk.dk>
wrote:

> [...]
>egenntlige spm. Nogen der ved om man kan købe denne dvd her i dk med dk
>undetekster det er denne her jeg snakker om

Hej Thomas

DVD´en kan ikke fåes her hjemme, du bliver nødt til at bestille den
fra UK.

Fra : Thomas Larsen

Dato : 21-10-05 14:29

> DVD´en kan ikke fåes her hjemme, du bliver nødt til at bestille den
> fra UK.

Ævsa

Ville ellers godt ha sparet 5£ i forsendelse... Nå men det er der ikke noget
at gøre ved..

Har du set den ? evt læst nogle af bøgerne.

Fra : Kim Christensen

Dato : 21-10-05 19:06

Pas på med at bestille i UK!. Udover de 5£ i forsendelse kan der
afængig af dit pengeinstitut løbe nogle gevaldige bankgebyrer på ved
at handle i £

Hilsen Kim

Fra : Thomas Larsen

Dato : 21-10-05 21:19

Pas på med at bestille i UK!. Udover de 5£ i forsendelse kan der
afængig af dit pengeinstitut løbe nogle gevaldige bankgebyrer på ved
at handle i £

Hilsen Kim

Mange tak for oplysningen, vil da lige ringe til bank inden jeg handler i £

Mvh Thomas L.

(ps... er lige kommet hjem fra en dejlig gåtur der endte på røven ned af en
mudderbakke :( godt ingen så mig & og en hund ikke kan snakke det havde sq
været pinligt *GG*)

Fra : Kim Christensen

Dato : 22-10-05 15:18

Fandt lige en gammel mail frem fra en klient der havde betalt 260 Kr i
bankgebyr for en handel i £. det fremgår ikke hvilken bank der var
tale om.

Hilsen Kim