"Foretrukne" i IE
Fra : pjl

Dato : 20-10-05 18:50

Hej

Jeg har to maskiner med samme version af IE .
På den ene maskine syntes jeg at funktionen "Foretrukne" virker optimalt.
Der er mange flere foretrukne genveje end dem som menuen faktisk viser.
Trykker jeg på "Foretrukne" vises kun ca. 10 for øjeblikket. Det betyder at
jeg får et hurtigt overblik over de forskellige sidste foretrukne links.

På den anden maskine er der lige så mange "Foretrukne" links, men på
maskinen
vises de alle, hvilket betyder at jeg skal scrolle ned for at finde den
sidst valgte og indtastede
"Foretrukne".

Hvor i browseren bestemmer man hvordan visning af "Foretrukne" skal foregå?

mvh pjl

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-10-05 19:12

pjl skrev:

>Hvor i browseren bestemmer man hvordan visning af "Foretrukne" skal foregå?

Det må være Funktioner - Internetindstillinger - Avanceret - Aktiver den
tilpassede menu Foretrukne

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-05 13:36

"pjl" <juul@larsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

Eller: Åbn foretrukne som en almindelig mappe - organiser dine foretrukne i
undermapper, f.eks.: politik, historie, medier, hobby, søgetjenester, . . .

Alf

Fra : pjl

Dato : 22-10-05 16:26

Tak for hjælpen..