Animation på hjemmeside
Fra : Oddball

Dato : 19-10-05 12:42

Hejsa

Jeg er stadig ny på hjemmeside fronten, så derfor kommer der lige
endnu et spørgsmål.

Jeg vil gerne have dette script til at køre på min startside
www.odsgaard.net/snevejr.htm

Min startsiden bruger frames - kan det lade sig gøre at få scriptet
til at køre ud over alle frames - eller er det kun muligt at få det
til at køre i et enkelt frame

Hilsen
Brian
www.odsgaard.net

Fra : Martin Ploug

Dato : 19-10-05 14:48

Oddball wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
scriptet
> til at køre ud over alle frames - eller er det kun muligt at få

Hej

Jeg vil tro, at du kan gøre det ved at sætte javascriptet ind på
de forskellige sider du henter ind i dine forskellige frames.

Jeg mener scriptet bør lægges ind i mellem <head> og </head>

Altså:

<head>

<script>

</script>

</head>

Hilsen Martin

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-10-05 16:14

Oddball skrev:

>Min startsiden bruger frames - kan det lade sig gøre at få scriptet
>til at køre ud over alle frames - eller er det kun muligt at få det
>til at køre i et enkelt frame

Nej, det er ikke muligt.
så ryger du på min ignoreringsliste.