Frontpage inkluderet i MS Office 2003 Home~
Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 19-10-05 12:20

Hej NG

Jeg har set Microsoft Office 2003 Home Edition til 999,- kr. Den har de
programmer som jeg gerne vil have, på nær Frontpage? De andre programmer er
nævnt som kerneprogrammer på Microsoft.dk's hjemmeside, Frontpage er nævnt
som et Kategoriprogram. Jeg håber, at Frontpage derfor er inkluderet i MS
Office 2003 Home Edition (selvom der ikke står noget på linket)?

Microsoft Office 2003 Home Edition
http://www.computercity.dk/index.aspx?identifier=DK35099

Microsoft.dk's beskrivelse af programmerne i Office
http://www.microsoft.com/danmark/products/office2003/produktoverblik.asp

Fra : Max

Dato : 19-10-05 12:44

Hej Emil

> som et Kategoriprogram. Jeg håber, at Frontpage derfor er inkluderet i MS
> Office 2003 Home Edition (selvom der ikke står noget på linket)?

Der er ingen Frontpage i de Office 2003 jeg arbejder med og det gælder
både for Home og Pro udgaverne. Men Frontpage koster så tilgengæld
kun omkring 700 kr.

Mvh Max

Fra : HD

Dato : 19-10-05 23:14

Hvorfor har du ikke lagt en mail adresse ved det kunne have hjulpet dig
Hans

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 20-10-05 15:51

> Hvorfor har du ikke lagt en mail adresse ved det kunne have hjulpet dig
> Hans
> "Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

Hvad mener du, er det mig du spø'r?

Mvh

Emil

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 20-10-05 16:05

Emil Jensen [2100] skrev:

> Hvad mener du, er det mig du spø'r?

Man siger der ikke findes dumme spørgsmål, men
den skrøne er nu begravet :(

--
Lars Fragstrup
Vindmøllevingevaskemaskine

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 20-10-05 20:30

> Man siger der ikke findes dumme spørgsmål, men
> den skrøne er nu begravet :(

For det første, skriver man under det tidligere indlæg

For det andet, er det kutyme at man svarer herinde, så alle kan få glæde af
svaret

For det tredje, er det dumt at skrive sin e-mail adresse her, da der er
firmaer som høster newsgroupsene for e-mails, som de kan spamme

For det fjerde, kan du (Lars Fragstrup) ikke bare holde mund, når du ikke
har noget konstruktivt at sige, især når det ikke er dig som spørger efter
en e-mail adresse

:(

Emil

Fra : *** Calle ***

Dato : 20-10-05 23:11

Emil Jensen [2100] wrote:

> [...]
>
> For det fjerde, kan du (Lars Fragstrup) ikke bare holde mund, når du
> ikke har noget konstruktivt at sige, især når det ikke er dig som

Kan nu godt forstå han skrev som han skrev! Tror ikke du har fattet pointen
i HD's indlæg.
--
*** Calle ***

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 21-10-05 00:09

> Kan nu godt forstå han skrev som han skrev! Tror ikke du har fattet
> pointen i HD's indlæg.

Måske, måske ikke. Men kunne HD ikke selv have fundet min e-mail? Min
newsreader er jo sat op, inkl. min e-mail... Dvs HD kunne have sendt direkte
til mig, istedetfor til nyhedsgruppen..? Nevermind, jeg finder nok på noget
mht Frontpage, på en eller anden måde :)

Mvh

Emil
lime@jensen73.dk

Fra : Joke

Dato : 22-10-05 11:34

> [...]
> direkte til mig, istedetfor til nyhedsgruppen..? Nevermind, jeg finder nok
> på noget mht Frontpage, på en eller anden måde :)

Jep home for dig frontpage for sig det er det du har læst da du selv søgte.

Lidt det samme som at købe en elektrisk dims hvor der på pakken står
batterier er ikke inklusive, og så tage hjem i den tro at de har lagt
batterier i alligevel.

Når MS skriver en pakke indholder 1-2-3 indholde den 1-2-3 og ikke 1-2-3-4-5
osv.

Hilsen

Johnny