Så er jeg på http://hunde.dyregalleri.dk :~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-10-05 09:28

Så er jeg på http://hunde.dyregalleri.dk

http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7206

Der er ikke så mange billeder af mig endnu, men de kommer

mvh

Trille (Christian)

Fra : pwh

Dato : 19-10-05 09:54

Christian B. Andresen wrote:
> Så er jeg på http://hunde.dyregalleri.dk
>
> http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7206
>
> Der er ikke så mange billeder af mig endnu, men de kommer

Smuk hund du har dig der

/Jens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-10-05 10:20

pwh wrote:

> Smuk hund du har dig der

Tak

mvh

Christian

Fra : Mus

Dato : 19-10-05 12:19

Nåhhh hvor er hun da sød. Meget slank at se på. Men det skyldes jo nok at
jeg har en klumpe dumpe

Gizmo er også derinde :

http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1601

LN

Fra : pwh

Dato : 19-10-05 12:51

> Nåhhh hvor er hun da sød. Meget slank at se på. Men det skyldes jo
> nok at jeg har en klumpe dumpe

Jeg er ret sikker på at en Flatter skal værer slank.

> Gizmo er også derinde :
>
> http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1601

Også en meget flot hund, smukke er Boxere ikke, men de har udstråling
Er 46kg ikke ret meget for en Boxer, Gizmo ser dog ikke spor for fed ud.

/Jens

Fra : Mus

Dato : 19-10-05 14:11

> [...]
>
> Også en meget flot hund, smukke er Boxere ikke, men de har udstråling
> Er 46kg ikke ret meget for en Boxer, Gizmo ser dog ikke spor for fed ud.

ja det er godt smag ikke kan diskutteres. Jeg synes jo det er den
smukkeste hund. Den eneste race med et ansigt.

Jo 46 kilo er meget. Hans normalvægt er 43 kilo. Hvilket også er meget, men
han er et muskelbundt. De 3 ekstra kilo er kommet på efter han er blevet syg
og er kommet på prednisilon(hvorledes det end staves). Hunden man ikke kunne
træne med godbidder gør nu alt for selv et salatblad.

LN

Fra : pwh

Dato : 19-10-05 13:52

> ja det er godt smag ikke kan diskutteres. Jeg synes jo det er den
> smukkeste hund. Den eneste race med et ansigt.

Jeg siger heller ikke at Boksere er grimme, men jeg synes mere at de
er flotte og se på frem for direkte smukke.
Jeg kader heller ikke mine egne hunde for smukke,
men jeg synes selv de er flotte, nå det er jo bare en gang ordkløveri

> Jo 46 kilo er meget. Hans normalvægt er 43 kilo. Hvilket også er
> meget, men han er et muskelbundt.

Ja han ser meget muskuløs ud, og muskler vejer som bekendt mere end fedt.

> De 3 ekstra kilo er kommet på efter
> han er blevet syg og er kommet på prednisilon(hvorledes det end
> staves). Hunden man ikke kunne træne med godbidder gør nu alt for
> selv et salatblad.

Jeg havde held med at købe et disideret slanke tørkost til Tyson da hans
vægt var sneget sig op på 46kg, han kom ned på 42kg igen på ca 4-5mdr.

/Jens

Fra : Mus

Dato : 19-10-05 16:49

> [...]
> Jeg kader heller ikke mine egne hunde for smukke,
> men jeg synes selv de er flotte, nå det er jo bare en gang ordkløveri

Yep he he. Er selv verdensmester til dette ))

> Ja han ser meget muskuløs ud, og muskler vejer som bekendt mere end fedt.

Hun præsterede en gang at hoppe over sin hundegård på 180 cm og ud og gå en
tur i byen. Naboen så ham heldigvis og skældte ham ud. Gizmo løb som et
andet gulvtæppe hjem igen. Dagen derpå blev der spændt hønsetråd over som
det også lykkedes ham at rive op. Til sidst blev der lagt fliser oven på
hønsetråden og vi kom hjem til en hund med hovedpine. Men vi må nok erkende
at han må have en form for klaustrofobi. han kan bare ikke klare små rum. Så
nu bruges hundegården som skur til opbevaring af mandens "skrammel".

> Jeg havde held med at købe et disideret slanke tørkost til Tyson da hans
> vægt var sneget sig op på 46kg, han kom ned på 42kg igen på ca 4-5mdr.
>
> /Jens

Vi tvivler på at han holder så længe, så vi lader det nok bare være som det
er. Han får senior foder nu.

LN

Fra : pwh

Dato : 19-10-05 18:02

> Vi tvivler på at han holder så længe, så vi lader det nok bare være
> som det er. Han får senior foder nu.
>
> LN

Det er jeg så ked af at hører, jeg vidste godt han var syg
Men jeg har ikke fulgt det alt for nøje da jeg ikke kan tåle for megen
sygdomssnak, man tror jo straks at ens egne fejler det ene eller det andet.
Nej, lad du ham bare nyde sin sidste tid, og hvis den ikke er for lang når
han jo heller ikke at tage skade af at veje nogle kilo for meget.

/Jens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-10-05 11:53

Mus wrote:
> Nåhhh hvor er hun da sød. Meget slank at se på. Men det skyldes jo nok at
> jeg har en klumpe dumpe

Hun spiser ikke særlig godt, og er meget aktiv. Vi bor også på
landet så der er masser af løbeplads

> Gizmo er også derinde :
>
> http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1601

Meget flot

Har han et stort ego ?

mvh

Christian

Fra : Mus

Dato : 19-10-05 12:47

Mus wrote:
> [...]
> jeg har en klumpe dumpe

Hun spiser ikke særlig godt, og er meget aktiv. Vi bor også på

Ja det har han ))))) Er det så tydeligt? Hvis vi altså forstår det samme
ved stort ego. Han har selvtillid så det basker, medmindre det drejer sig om
skraldemanden eller en ged.

LN

Fra : Leyna

Dato : 20-10-05 08:28

On Wed, 19 Oct 2005 13:46:53 +0200, "Mus" <Bastian@sol.dk> wrote:

> Han har selvtillid så det basker, medmindre det drejer sig om
>skraldemanden eller en ged.

Ovennævnte _kan_ altså osse være forfærdeligt farlige! *fnis*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 20-10-05 08:44

> Ovennævnte _kan_ altså osse være forfærdeligt farlige! *fnis*

Pjat med dig
Skraldemændene er i høj kurs hos mine hunde, de giver altid godbidder,
og gederne på den lokale byggelegeplads er bare så spændende.

/Jens

Fra : Mus

Dato : 20-10-05 10:09

> Pjat med dig
> Skraldemændene er i høj kurs hos mine hunde, de giver altid godbidder,
> og gederne på den lokale byggelegeplads er bare så spændende.
>
> /Jens

Skraldemændene bliver gøet voldsomt af og går jeg ud og henter post når de
er der, går han knurrende bag ved mig og når jeg vender om kan jeg ikke se
hunderumpen for bare hundepoter så travlt har han. Når han så er inde,
stikker han lige hovedet ud og brummer lidt.

Mht geder troede vi heller ikke han var bange for han virkede slet ikke
sådan når vi møder nogen på en mark, men sandheden var en anden.
Vi kender nogen der har haft en meget stor(højere end Gizmo), tam og meget
nærgående ged. En dag tænkte vi, vi lukker ham da lige ud og ser hvad der
sker. Geden var næsten på vej ind i bilen på det tidspunkt. Magen til
overspringshandling skulle man lede længe efter. Selv om de var så tætte på
hinanden at de røre hinanden udstrålede Gizmo: Hvem sagde ged - hmm jeg har
ikke set nogen ged, hvad er en ged!!!!

Kryster siger jeg bare.
Men så har jeg heller ikke oplevet andet han er bange for. Til mentaltest er
han ikke bange, men heller ikke dumdristig.

LN

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-10-05 13:22

pwh wrote:

> Jeg er ret sikker på at en Flatter skal værer slank.

Det skal de skam også, vi får ros ved dyrlægen ved det årlige
serviceeftersyn.

mvh

Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-10-05 13:37

Mus wrote:
> Ja det har han ))))) Er det så tydeligt? Hvis vi altså forstår det samme
> ved stort ego. Han har selvtillid så det basker, medmindre det drejer sig om
> skraldemanden eller en ged.

Det synes jeg det er, men det er kun charmerende.

mvh

Christian