Listning af foldere (FPC)
Fra : Peter Jespersen

Dato : 18-10-05 12:57

Hello

Det skal lige siges at jeg benytter FreePascal under eComStation og håber
på en ledetråd til en begynder med et problem.

Det jeg har behov for er at liste navnene på de biblioteker/foldere der
findes i CurrentDir

Der findes sikkert en nemløsning som jeg har overset i dokumentationen,
men jeg prøver alligevel her

Det er meningen at jeg vil gemme disse, med henblik på at slette nogle af
dem - de indeholder ikke underfoldere, men kun filarkiver - vil rmdir
kunne fjerne denne folder med et hug, eller skal filerne slettes først ?

På forhånd ydmyg tak...

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Dogs crawl under gates, software crawls under Windows!

Fra : Christian Iversen

Dato : 21-10-05 11:39

Peter Jespersen wrote:

> [...]
> dem - de indeholder ikke underfoldere, men kun filarkiver - vil rmdir
> kunne fjerne denne folder med et hug, eller skal filerne slettes først ?

Prøv at kigge på FindFirst/Next/Close.

http://www.freepascal.org/docs-html/rtl/sysutils/findfirst.html

--
| Christian Iversen | What's up mr bubon? I think I have the |
| chrivers@iversen-net.dk | plague! |

Fra : Peter Jespersen

Dato : 21-10-05 16:56

On Fri, 21 Oct 2005 12:38:31 +0200, Christian Iversen wrote:

<snip>

>Prøv at kigge på FindFirst/Next/Close.
>
>http://www.freepascal.org/docs-html/rtl/sysutils/findfirst.html

Do'h - lige foran snuden på mig

Smukt Christian, tusind tak

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
No one can hear when you're Screaming in Digital!