linjeskift i tekst i alert-box
Fra : MooreHojer

Dato : 16-10-05 22:48

Hej NG

Hvordan indsætter jeg et linieskift i teksten i den alert-box som
følgende kode frembringer:

onclick=""alert('Brug venligst højreklik/gem som her');return false;""

eks.

Ved klik skal der fremkomme en bokst med teksten

_________________________
| |
| Brug venligst hørjreklik |
| |
| gem som her |
| |
| ________________ |
| | OK | |
| |________________| |
|_________________________|

På Forhånd Tak!
--
MooreHojer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-05 23:50

MooreHojer skrev:

>Hvordan indsætter jeg et linieskift i teksten i den alert-box som
>følgende kode frembringer:
>
>onclick=""alert('Brug venligst højreklik/gem som her');return false;""

onclick=""alert('Brug venligst højreklik\ngem som her');return
false;""
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Benny Nissen

Dato : 17-10-05 10:57

Knud Gert Ellentoft wrote:

> onclick=""alert('Brug venligst højreklik\ngem som her');return
> false;""

Man kunne lige tilføje, at det er \n der betyder 'Newline'.

--
Benny Nissen

Fra : MooreHojer

Dato : 17-10-05 12:24

> onclick=""alert('Brug venligst højreklik\ngem som her');return
> false;""

Takker

Nu har jeg lige nogle tillægsspørgsmål

1) Kan man centrerer teksten?
2) Hvordan sætter man ' ind i teksten, har prøvet med '
3) Kan man skrive noget af teksten med fed?

På Forhånd Tak!

--
MooreHojer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-10-05 15:41

MooreHojer skrev:

>1) Kan man centrerer teksten?

Er den i min foretrukne browser, Opera.
Du kan kun gøre det ved at lave mellemrum for IEs vedkommende.
alert(' Brug

I Opera vil det så betyde at teksten står ude til højre.

Ved ikke, hvordan Firefox/Mozilla viser det.

>2) Hvordan sætter man ' ind i teksten, har prøvet med '

Vist ikke muligt.

>3) Kan man skrive noget af teksten med fed?

Nej.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 17-10-05 15:58