Bedste eller værste pension?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 15-10-05 20:23

Jeg leder efter den bedste pension, har hørt at man for det samme
indbetalte beløb kan være enorm forskel i udbetalingerne senere.

Der kan være helt op til 1/2 delen af det indbetalte beløb der "fordamper"
i gebyrer og så videre, så hvilket pensionsselskab er bedst når det kommer
til
Indbetalings / Udbetalings forholdet??

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-05 13:08

--
Hvis du på din arbejdsplads har en pensionsordning er det en fordel at koble
sig på den.