Problem med grafikstørrelse i IE6
Fra : Max

Dato : 14-10-05 12:15

Hej

Jeg har to maskiner med Win2k pro og IE6 på, begge
er naturligvis opdaterede. Men på den ene sker der ved
kik på overstørrelse grafik det at billedet bliver krympet
så det passer til IE's vindue, og så kommer der en knap
man kan zoome til normal størrelse med. Men på den
anden vises billedet bare i fuld størrelse og intet andet
sker. Hvad mangler på denne maskine ?

Mvh Max

Fra : ///M

Dato : 14-10-05 12:36

Max wrote:
> [...]
> man kan zoome til normal størrelse med. Men på den
> anden vises billedet bare i fuld størrelse og intet andet

Ingenting mangler - det er en indstillings-mulighed. Kig under
indstillinger.

///M

Fra : Max

Dato : 14-10-05 14:21

Hej

> Ingenting mangler - det er en indstillings-mulighed. Kig under
> indstillinger.

Har jeg naturligvis gjort og syntes ikke lige jeg kan finde
afvigelser, har du en anelse om hvor der skal kikkes ?

Mvh Max

Fra : ///M

Dato : 14-10-05 14:24

Max wrote:
> Hej

> Har jeg naturligvis gjort og syntes ikke lige jeg kan finde
> afvigelser, har du en anelse om hvor der skal kikkes ?

Det skrev du jo ikke :)
Fanebladet Advanced - underpunktet multimedia - under-under-punkt nr. 1

///M

Fra : Max

Dato : 14-10-05 18:09

Hej M

> Det skrev du jo ikke :)

Ja det er jo problemet med at kommunikere skriftlig, man tror læseren
også kan læse ens tanker :)

> Fanebladet Advanced - underpunktet multimedia - under-under-punkt nr. 1

Hvor der står "Aktiver automatisk tilpasning af billedstørrelse", hvordan
i alverden jeg kunne overse den fatter jeg ikke, men øjnene er jo dem
man først bliver døv på. Jeg taller ærbødisk tusind gange.

Mvh Max