Krumtap til Pgo?!
Fra : TheDevil

Dato : 08-06-01 09:05

Hey NG!

Min Scooter: Pgo BigMax m. Polini Corsa, 21 mm Arreche karbo, TopRacing
indsugningsforstærker, Evo kobling, polini "X" variator samt Technigas
udstødning.

Topfart: 110 km/t

Jeg har lige været så "heldig" at mørbanke min krumtap så meget at min
scooter har tabt cirka 10 km/t.....

Så fandt jeg en ny Evolution krumtap til 999 kroner til en Yamaha Jog, og
tænkte at den måske passede på en Pgo BigMax....? Jeg mener nemlig at de
fleste dele fra en Jog passer på en Pgo Motor.....

Jeg synes ikke helt at jeg har råd til at købe en Evo Krumtap hos protuna
til 1400 kroner

Håber da at i kan hjælpe mig... På forhånd tak!

Mvh Jonas

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 08-06-01 09:50

"TheDevil" <thedevil@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænkte at den måske passede på en Pgo BigMax....? Jeg mener nemlig at de
> fleste dele fra en Jog passer på en Pgo Motor.....
Jeg tror den passer over , men når det er en EVO skal du jo også have en EVO
Variator,
og når den er monteret skal du vist skifte bagerste remskive!
Så er det måske nemmere at købe en Polini Racing Krumtap til 1299 ?

Hilsen Thomas
(Har lige fået min corsa cylinder og Polini Racing Krumtap hjem)

Fra : Donati

Dato : 08-06-01 23:17

> [...]

> tænkte at den måske passede på en Pgo BigMax....? Jeg mener nemlig at de
> fleste dele fra en Jog passer på en Pgo Motor.....

De fleste dele passer som du selv nævner, men lige netop krumtappen
gør ikke.

Der fåes dog speciel krumtap til PGO.

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk

Fra : Gundersen

Dato : 09-06-01 19:16

Hej Donati!

En af mine "såkalde venner" siger at han har mere eller mindre komplet EVO på
hans PGO doktor big!
og at har har købt det hele ved scooter-racing.dk, ved en der hed Lars!
Han siger at har har købt en Polini EVO krumbasse, og fået Peguget(jeg kan
fandeme ikke stave det! =( ) i randers til at sætte den i!
Kan det passe?

Han prøvede en tur bag på min Neo's med kit3 og star traffic! Jeg fyrrede ikke
engang til den, og allige vel sagde han at der var meget bedre træk i den, end
hans!
men oki, han skulle have en proma legal på, hans evo cylinder! SKOD!

Men jeg har endnu ikke set den, så je gved ikke om det er rigtigt!
Han bor i Øster Tørslev, 8983 Gjerlev

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : RpR

Dato : 10-06-01 00:21

> og at har har købt det hele ved scooter-racing.dk, ved en der hed Lars!

Heh, den holder ikke, Donati hedder nemlig Finn og er boss og eneste ansatte

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 10-06-01 09:52

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Heh, den holder ikke, Donati hedder nemlig Finn og er boss og eneste
ansatte

Yeppp !
Er forretningen iøvrigt færdig Donati?

/Thomas

Fra : Donati

Dato : 10-06-01 11:20

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev:

> Er forretningen iøvrigt færdig Donati?

Ja.. det er nu mest et lager med tilhørende kontor.. men ja.

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk

Fra : Donati

Dato : 10-06-01 11:19

"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> skrev:

> En af mine "såkalde venner" siger at han har mere eller mindre komplet EVO

> hans PGO doktor big!
> og at har har købt det hele ved scooter-racing.dk, ved en der hed Lars!

Der er ikke nogen ansat her, som hedder Lars.

> Han siger at har har købt en Polini EVO krumbasse, og fået Peguget(jeg kan
> fandeme ikke stave det! =( ) i randers til at sætte den i!
> Kan det passe?

Det siger mig umiddelbart intet.

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk

Fra : Gundersen

Dato : 10-06-01 19:58

Hej

> Det siger mig umiddelbart intet.

Takker for svaret! =)
Så er jeg helt sikker på at han lyver 100%!

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport