Hvalpetræning...
Fra : Simon

Dato : 13-10-05 21:28

Hej alle

Lige en lille uopfordret opfordring Kan se herinde, at der tit bliver
efterlyst hvalpehold her og nu... Det ville jo også være dejligt, hvis man
"bare" kunne starte, når man nu har fået hvalpen inden for døren. Heldigvis
er hvalpetræning blevet meget populært - dette betyder desværre også, at der
ofte er meget lange ventelister. Hos os (dkk kreds 6 i Sabro) starter vi så
vidt muligt et nyt hvalpehold så snart, der er hvalpe nok på ventelisten,
såfremt der er plads og instruktører ledige - sådan tror jeg de gør de
fleste steder. Men, det betyder jo at der godt kan være lidt ventetid, hvis
man først melder sig til, når hvalpen helst skal afsted dagen efter.... Gør
derfor jer selv den tjeneste, at I melder jer til et (eller flere)
hvalpehold, så snart I ved, at I skal have hvalp - tag gerne ud og besøg
træningspladserne inden, så I kan vurdere stedet og instruktørerne - på den
måde kan I i ro og mag finde et godt sted inden hvalpen kommer i hus - og I
har en langt bedre chance for at komme på et hold så snart hvalpen er klar.
Selv om vi gerne villle, kan vi ikke starte nye hold op hver anden uge - vi
er jo trods alt frivillige, der har job o.l. ved siden af

Venlig hilsen

Trine Dyrgaard

Fra : makkerlone

Dato : 14-10-05 07:36

Sådan Trine!
Godt indlæg.

Men der er desværre også mange, der ikke planlægger hvalpekøb i god
tid. Måske fordi deres "gamle" pludselig dør, og de køber ny hvalp
straks derefter.
Eller hvis det er et impulskøb.

(Min seneste hvalp ventede jeg 1½ år på).

Hilsen Lone
www.makker.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-05 07:51

"makkerlone" <panik@makker.dk> skrev i en meddelelse

(Min seneste hvalp ventede jeg 1½ år på).

"Du Der", det er altså et godt navn.
Er der ikke mange folk, der vender sig om, når du kalder på din hund ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-10-05 09:32

[...]

Så var den da ikke Hvalp længere.....
Sorry, kunne ikke dy mig

M.V.H.....Benny..

Fra : Simon

Dato : 15-10-05 14:13

> (Min seneste hvalp ventede jeg 1½ år på).

> [...]

Nej... Lone skulle nok have været lidt hurtigere ude, hvis hun ville på
hvalpehold

-Trine

Fra : makkerlone

Dato : 14-10-05 08:15

Jo, der er mange, der tror, at jeg kalder på dem, hvis min hund går
over til nogle fremmede.
F.eks. hvis jeg træner lydighed på en fælles boldbane, og Du Der vil
over til bolden, og jeg så kalder: Du Der, kom her! Så kigger
drengene mærkeligt på mig Hi hi, de er sjovt.

Lone