Tilføjelse til script
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-10-05 15:58

Hej

Jeg har denne side med et script, der bryder en side op i mindre bidder.
Eller rettere, man deler den op med nogle divs: <div class="multiparts">

http://www.kulturstaldene.dk/indhold/koncerter.html

Så sørger scriptet for at lave "tilbage" og "næste", så man kan blade gennem
siderne.

Jeg kunne bare godt tænke mig, at der var "tilbage" - "Hjem" - "næste" dvs.
en tilbage-til-første-side-funktion.

Grunden til dette er jeg på vil lave en oversigt på den første side eller i
den første div om I vil.

Jeg kan nogenlunde forstå syntaksen i scriptet, men kender intet til
javascript i øvrigt, så jeg tør ikke gætte på, hvad jeg skal tilføje for at
få det til at virke.

Håber på gode råd

Mark