Razor mus - trådløs & optisk ??
Fra : Dr. Ralph

Dato : 08-06-01 05:03

Razor (er det de samme, der laver Boomslag?) har lavet en mus, der er
både optisk og trådløs - ligesom Logitech også har gjort.

Fordelen ved Razor musen er, at den har genopladelige betterier, og at
radiomodtageren også fungerer som oplader - smart, ikke ?

Har nogle prøvet/købt denne mus - er den god/dårlig ?

Hvor kan den købes - der står intet på edbpriser.dk om lige denne mus.

Prisen skulle ifølge "datatid" være på 600 kr.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 08-06-01 05:07

Se den hér:

http://www.tweakpc.de/hop.html?http://www.tweakpc.de/hardware/tests/sonst/typhoon_optical_funkmaus.htm

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Mr. Foppa

Dato : 08-06-01 05:12

Check lige musen i laderen - det virker ret smart !

Den må jeg have - bare den dog kan købes i Kbh området ?

Fra : Mr. Foppa

Dato : 08-06-01 05:15

Æhhhh glemte lige linket til billedet:

http://www.pctweaks.de/berichte/Maus/Seite4.htm

Hilsen Foppa

Fra : Aggeboe

Dato : 08-06-01 08:06

"Dr. Ralph" wrote:

> Razor (er det de samme, der laver Boomslag?) har lavet en mus, der er
> både optisk og trådløs - ligesom Logitech også har gjort.

Hvad får dig til at tro, at det er Razor der har lavet den? Jeg kan ihvertfald ikke
se den på http://www.razerzone.com ???

/Aggeboe
--
Remove XXX when replying

Fra : Devast8or

Dato : 08-06-01 12:29

ææhh, dem der laver Boomslang hedder da ikke Razor. Musen hedder Razer
Boomslang 1000/2000 og laves af Labtec.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Aggeboe

Dato : 08-06-01 12:52

Devast8or wrote:

> ææhh, dem der laver Boomslang hedder da ikke Razor. Musen hedder Razer
> Boomslang 1000/2000 og laves af Labtec.

Sorry, my mistake =(

Selvfølgelig er det Labtec (http://www.labtec.com) der laver Razer BS 1k/2k, men jeg
kan stadig ikke se info om omtalte mus, så...

/Aggeboe
--
Remove XXX when replying

Fra : Hellfire

Dato : 08-06-01 19:33

Hej

Det er da www.tyhoon.de der laver dem ! Den ser ret heftig ud.

Heldigvis er sider også på engelsk, tysk har aldrig været min stærke side!

Mvh Henrik

Fra : Peter Olsen

Dato : 09-06-01 23:05

Er det i orden hvis jeg lige ændrer URL'en til http://www.typhoon.de? Jeg
tror den er lidt bedre end den du gav. hehehehe - J/K

--

Peter Olsen
olsen@worldonline.dk