BF2 patch 103 og capture points?
Fra : Gimmer

Dato : 08-10-05 19:58

Hej i gruppen.
Her i andre også oplevet efter updatering til v.103 at man som passager
ikke
altid for point for flag capture? den bar som burde komme frem når man er
nærheden af flaget kommer simpelthen ikke frem - sort
vh Gimmer

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 08-10-05 20:46

"Gimmer" <Gimmer[REMOVE]@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> altid for point for flag capture? den bar som burde komme frem når man er
> nærheden af flaget kommer simpelthen ikke frem - sort

Jeps, som passager skal man "ud og sikre området" for at få point.

mvh Frank

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 08-10-05 20:57

Frank K. Jensen wrote:
> "Gimmer" <Gimmer[REMOVE]@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeps, som passager skal man "ud og sikre området" for at få point.

Hvilket gør det lidt kedeligere at være maskingevær-fører på en black hawk.

--
Jacob

Fra : BuFFerz

Dato : 08-10-05 21:47

> nærheden af flaget kommer simpelthen ikke frem - sort

Ikke sort... Det er meningen.

-
Only 1 player in a vehicle will get credit for or speed up capturing
a flag at a CP.
The other passengers must exit the vehicle to increase
the speed of capture or receive capture score.

ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/patch_103_changelog.txt

Fra : Gimmer

Dato : 08-10-05 21:54

> Only 1 player in a vehicle will get credit for or speed up capturing
> a flag at a CP.

Se det er jo ikke pisse realistisk at alle skal hoppe ud af en heli for at
sikre.
nå men okay sådan skal det åbenbart være - så er der jo ikke noget at gøre
ved det.
vh Gimmer

Fra : Casper Bang

Dato : 09-10-05 08:23

> Se det er jo ikke pisse realistisk at alle skal hoppe ud af en heli for at
> sikre.

Det ved jeg da ikke... for mig virker det lidt besværligt for 5 mennesker i
en helikopter at rejse et flag på jorden :/

At jeg ikke kan se nogen grund til det er så noget andet... som anti tank er
det ret nemt at skyde en helikopter ned - eller i hvert fald at skyde
passagererne.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-10-05 08:28

In article <43483034$0$9133$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, BuFFerz wrote:

> [...]
> the speed of capture or receive capture score.
>
> ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/patch_103_changelog.txt

Fremragende. Det var lidt irriterende at helikoptere med mange personer
kunne capture flag så hurtigt.