Mops søges til parring
Fra : Catharina Jensen

Dato : 08-10-05 16:34

Jeg søger med lys og lygter efter en Mops (hanhund) til parring. Min dejlige
lille vuf kommer snart i løbetid, så for første gang skal hun nu parres..

Men hvordan finder man disse hunde til parring, uden at det koster en
bondegård?
Har set at der er nogle steder på nettet hvor der er forums hvor folk
anonncere etc.. Men er der ikke et sted hvor man samlet kan finde
parringshunde + priser ?

Og så selvfølgelig, hvis i har en Mops eller kender en som tilbydes til
parring selvfølgelig for betaling, såå skriv da også gerne :)

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 08-10-05 17:02

Prøv evt også at annoncer i www.dyrgalleri.dk. Når du er inde på siden skal
du ind under hundegalleri, og oprette en annonce, måske findes der en mops
han hund du kan bruge.

Bolette

Fra : Catharina Jensen

Dato : 08-10-05 19:32

Hej Bolette.
Tak for linket, vil gå ind og "snuse" lidt rundt :)

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:4347ed7e$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-05 17:48

"Catharina Jensen" <xxxx@jensen.xxxmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og så selvfølgelig, hvis i har en Mops eller kender en som tilbydes til
> parring selvfølgelig for betaling, såå skriv da også gerne :)

Hej - du kunne også starte med at skrive hvor i Landet? Og hvad 'en
bondegård' er? Skal det være med DKK, DRU; eller DHL stamtavle .. eller helt
uden?
Hilsen Pernille

Fra : Catharina Jensen

Dato : 08-10-05 19:36

Hej Pernille.
Nu er det sådan at jeg har en blanding Mops/dværgpuddel (hun ligner dog mest
mops - har dog pudlens snude) men har fået atvide at det er bedst for hende
at blive parret med en Mops, da det jo er det hun er mest af.

Jeg er fra Nordsjælland, og det ville jo nok være bedst hvis den hund hun
skal parres med også er fra Sjælland.
Angående det med hvad en bondegård er, så kan det diskuteres, men ved at de
fleste steder så er parrings prisen omkring 1 hvalps pris :)

"Pernille Vendelboe Borchmann" <Pernille(snabela)kressel.dk> skrev i en
meddelelse news:4347f970$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : maj_britt

Dato : 10-10-05 08:57

"Catharina Jensen" skrev d. 08-10-05 19:36 dette indlæg :
> [...]
> fleste steder så er parrings prisen omkring 1 hvalps pris :)
>

> "Pernille Vendelboe Borchmann" <Pernille(snabela)kressel.dk> skrev i

Har du købere til hvalpene?

Og hvorfor lave hvalpe?

http://www.kandu.dk/

Fra : Ghita Jallow

Dato : 10-10-05 20:56

> [...]
> Angående det med hvad en bondegård er, så kan det diskuteres, men ved at
> de fleste steder så er parrings prisen omkring 1 hvalps pris :)

Hej Catharina
Har du fundet en egnet han ?
Ellers er du velkommen til at skrive til mig da min søster muligvis kan
hjælpe dig.
Hilsen Ghita

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-10-05 12:30

> [...]
> Har set at der er nogle steder på nettet hvor der er forums hvor folk
> anonncere etc.. Men er der ikke et sted hvor man samlet kan finde

Hvis der er tale om noget, som skal ligne en spæd start til opdræt, så
ligger den slags priser vist rimeligt fast. Er der en specialklub for Mops,
så vil de sikkert gerne være behjælpelig, med at finde en egnet hanhund.

M.V.H.....Benny..