Hvor er PB mappen?
Fra : ke

Dato : 07-10-05 12:28

Hvor er Pb mappen henne, kan ikke finde den =/

Anders

Fra : Søren G

Dato : 07-10-05 12:54

"ke" <engstedFjern@Dettefanonet.dk> wrote in message
> Hvor er Pb mappen henne, kan ikke finde den =/

Har du kigget i højre skuffe ?

--
Søren

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-10-05 14:45

http://www.johnbraad.dk/jb/

--
Jacob

Fra : JOHN BRAAD

Dato : 07-10-05 15:02

Jeg fornemmer at en fætter til din kammerats Morten søster kender en hvis
onkel i Køge har set en rende rundt med en mappe der måske står PB på ? Jeg
er dog ikke sikker men skal du have nærmere svar vil jeg gerne konsultere
dig, prisen bliver ca. et sted mellem 4 og 17000 kr...

/John

Fra : preben nielsen

Dato : 07-10-05 18:13

"ke" <engstedFjern@Dettefanonet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor er Pb mappen henne, kan ikke finde den =/

Glem det ! Den er låst og du har ikke en nøgle........

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-10-05 21:41

ke wrote:
> Hvor er Pb mappen henne, kan ikke finde den =/
>
> Anders

du tænker på punkbuster mappen? Det kommer jo helt an på hvilket spil du
tænker på..

Fra : ke

Dato : 08-10-05 08:53

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> du tænker på punkbuster mappen? Det kommer jo helt an på hvilket spil du
> tænker på..

Battlefield 2... :)

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-10-05 11:03

ke wrote:
> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Battlefield 2... :)

Ja så kan jeg desværre ikke hjælpe dig da jeg ikke har BF2. :(

Fra : Kim

Dato : 08-10-05 11:38

> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Battlefield 2... :)

Prøv at kigge i roden af mappen Battlefield 2
(F:\Programmer\EA GAMES\Battlefield 2)

Hilsen
Kim

Fra : ke

Dato : 08-10-05 12:08

"Kim" <vildsiFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "ke" <engstedFjern@Dettefanonet.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at kigge i roden af mappen Battlefield 2
> (F:\Programmer\EA GAMES\Battlefield 2)
>

> Hilsen
> Kim

Den er der ikke den kan kun opdatere farcry

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-10-05 14:06

ke wrote:
> "Kim" <vildsiFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er der ikke den kan kun opdatere farcry

Jeg mener man kan hente en specifik punkbuster version til BF2.Søg
google efter punkbusters hjemmeside..

Fra : Kim

Dato : 08-10-05 14:59

> Jeg mener man kan hente en specifik punkbuster version til BF2.Søg
> google efter punkbusters hjemmeside..

Kan man ikke bruge pbweb ?

Hilsen
Kim

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-10-05 14:10

ke wrote:

> Den er der ikke den kan kun opdatere farcry

her ligger min \Battlefield 2\pb\ dette er gældende både server og
clientside.

Hygge

AngelFire

Fra : Kim

Dato : 08-10-05 14:58

Hvad mener du ?

> her ligger min \Battlefield 2\pb\ dette er gældende både server og
> clientside.

Det gør min også.

Fra : ke

Dato : 09-10-05 13:03