Hvad er det det her hedder ??
Fra : Martin Larsen

Dato : 05-10-05 18:55

Fra : Claus

Dato : 05-10-05 19:19

"Martin Larsen" <martinlarsenFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://media.putfile.com/CharlieChaplin
>
> Ser sq godt ud
>
> Martin

Ved det ikke, men det ser imponerende ud, jeg må straks ned i parken og øve
det!

Vh Claus

Fra : makkerlone

Dato : 05-10-05 19:59

Det er dog dancing.

Border Collie Klubben afholder en "officiel" konkurrence d. 23. oktober
2005.
I det gamle ridehus på Grønnegade Kasserne, Grønnegade 10, 4700
Næstved.
Tilmeldingsfrist 9. oktober 2005.

Læs mere her:
http://www.bordercollieklubben.dk/ARRANGEMENTER_dogdancing.htm

Her er link til tips om, hvordan man lærer det:
http://213.10.247.123/www/imogen/dd.html

Hilsen Lone

---------------------------------
www.makker.dk

Fra : Anette

Dato : 05-10-05 20:25

Martin Larsen wrote:
> Ser sq godt ud

Ja og sjovt
Nyd også denne dans " you're the one that I want", danset med en skøøøn
golden
http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=smartdog.wmv

Jeg tror det er en freestyle indenfor dogdancing.
http://www.hazyland.dk/dogdancing.htm

correct me if I'm wrong

/ Anette

Fra : Anette

Dato : 05-10-05 20:54

Anette wrote:
> Jeg tror det er en freestyle indenfor dogdancing.
> http://www.hazyland.dk/dogdancing.htm

ØV det link virkede ikke prøver lige igen
http://www.hazyland.dk/dogdancing/dogdancing.htm

sorry

/Anette

Fra : BettinaP

Dato : 06-10-05 09:30

"Anette" <abc@def.es> wrote in message

> ØV det link virkede ikke prøver lige igen
> http://www.hazyland.dk/dogdancing/dogdancing.htm
>
> sorry
>
> /Anette

åh ja, et fantastisk show. Jeg ser den hver gang jeg er i dårligt humør..man
kan da ikke lade være med at smile over det samarbejde og den glæde de
udstråler

BettinaP