The server threw an exception?
Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 03-10-05 22:41

Hej,

Sidder lige og roder med et problem jeg håber nogen har løsningen på.

Jeg har en listbox i et vindue der skal opdateres fra et popup vindue.
At rette eksisterende elementer virker fint, men så snart jeg prøver
at tilføje et nyt element i opener's listbox får jeg fejlen "The
server threw an exception"

Jeg har lagt et eksempel her:
http://www.dynabyte.dk/test1.html

Test1 åbner Test2 i et vindue og forsøger at rette og tilføje elemeter
i en listbox.
Skal også nævne, at det virker i Firefox, men ikke i Opera og IE.

Anyone?

/Jesper

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 04-10-05 18:26

On Mon, 03 Oct 2005 21:40:35 GMT, Jesper Juul-Mortensen
<na@na.invalid> wrote:

>Anyone?

Nej? Har fikset det selv via en omvej. Kalder istedet en funktion i
opener der tilføjer elementerne for mig. Gad vide om det er noget
memory-space noget?

/Jesper