Certifikater Firefox.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-10-05 16:23

Hej i gruppen.

Hvordan får jeg min netbank til at virke i Firefox. I IE skulle jeg
installere/importere et certifikat, men hvordan får jeg det til at virke i
Firefox?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-10-05 19:06

Jørgen Nielsen skrev:

> Hvordan får jeg min netbank til at virke i Firefox. I IE
> skulle jeg installere/importere et certifikat, men hvordan får
> jeg det til at virke i Firefox?

Hvilken netbank er der tale om?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-10-05 14:34

> Hvilken netbank er der tale om?
> --
> Jens Gyldenkærne Clausen
++++++++++++++++++

BG bank.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-10-05 14:59

Jørgen Nielsen skrev:

> BG bank.

Så vidt jeg husker skal man bruge et ActivCard for at bruge Firefox
på BG Netbank. Se mere her: <http://www.bgbank.dk/browser2>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-10-05 15:36

> Så vidt jeg husker skal man bruge et ActivCard for at bruge Firefox
> på BG Netbank. Se mere her: <http://www.bgbank.dk/browser2>.
> --
> Jens Gyldenkærne Clausen
+++++++++++++++++++
Hej igen.

Det lyder godt nok besværligt, nå men tak for hjælpen Har ellers hørt så
meget godt om Firefox, men indtil nu skuffer den kun.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 04-10-05 15:40

Jørgen Nielsen wrote:
> [...]
>
> Det lyder godt nok besværligt, nå men tak for hjælpen Har ellers hørt så
> meget godt om Firefox, men indtil nu skuffer den kun.

Om ActivCard er godt eller skidt kommer vist an på ens behov eller smag.

Prøv at se her: http://firefox.jesperkristensen.dk/?netbank

Mikkel

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-10-05 16:43

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Om ActivCard er godt eller skidt kommer vist an på ens behov eller smag.
>
> Prøv at se her: http://firefox.jesperkristensen.dk/?netbank
>
> Mikkel
+++++++++++++++

Tak for linket, jeg blev lidt klogere. Tror jeg holder mig til den "gamle"
metode, og bruger IE til netbank.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-10-05 10:12

On Tue, 4 Oct 2005 17:43:20 +0200, Jørgen Nielsen wrote:

> Tak for linket, jeg blev lidt klogere. Tror jeg holder mig til den "gamle"
> metode, og bruger IE til netbank.

Hvad er der galt i en ekstra sikkerhed ved at skulle taste en ny ny
sikkerhedskode ind hver gang når du bruger Activecard ?

/jesper

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-10-05 17:47

"Jesper Hansen" <spam.not.accepted@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er der galt i en ekstra sikkerhed ved at skulle taste en ny ny
> sikkerhedskode ind hver gang når du bruger Activecard ?
>
> /jesper
+++++++++++++++++
Det er der ikke noget galt i, gider bare ikke at have en "dims" liggende, så
bliver den væk og så løber batteriet tør for strøm.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-10-05 00:12

Jørgen Nielsen skrev:

> Det lyder godt nok besværligt, nå men tak for hjælpen

Det er Danske Bank/BG Banks valg. I min netbank (LSB) virker
Firefox fint - der kræves ikke noget "ekstraudstyr".
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-10-05 17:43

> Det er Danske Bank/BG Banks valg. I min netbank (LSB) virker
> Firefox fint - der kræves ikke noget "ekstraudstyr".

OK.