Alt for mange omdrejninger
Fra : Nordin

Dato : 07-06-01 21:57

Er der nogen, som ved hvorfor min Maxi skal have så forfærdeligt mange
omdrejninger inden den gider tage ved....Hvad kan der være galt..

På forhånd tak

Anders

Fra : Øistein wind

Dato : 07-06-01 22:08

Hej
Jeg ved det ikke, men min har samme problem. Jeg har prøvet en hel del, fx
at skifte dysestørelse, hæve nålen osv. Men det hjælper ikke .
Nogen der ved hvad der kan være galt?
Øistein

Fra : Gundersen

Dato : 07-06-01 22:14

Hej

Har i overvejet en Racer kobling! =)

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : Øistein wind

Dato : 07-06-01 22:21

Hvilken en skulle man i så fald vælge?
Duer den hos Thansnen?

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 07-06-01 22:24

RACER Kobling skal du nok have ved Protuna

http://www.protunahandel.de

MVH

CHAPY

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 08-06-01 16:24

"CHAPY/ Kasper Pedersen" <chapy@mail.dk> skrev i en meddelelse
> RACER Kobling skal du nok have ved Protuna
>
> http://www.protunahandel.de

Kender en der kørte med racerkobling.

Den smuldrede!

Mvh

Jan

Fra : A. Høegh

Dato : 20-06-01 12:55

> Er der nogen, som ved hvorfor min Maxi skal have så forfærdeligt mange
> omdrejninger inden den gider tage ved....Hvad kan der være galt..

Det kan også være for meget luft/for lidt benzin eller omvendt. Det var det
med min knallert...ellers skal du købe en ny kobling og det behøver ikke at
være en racerkobling.

Mvh.
A. Høegh

Fra : Jon Larsen

Dato : 29-06-01 08:38

"Nordin" <mindstorms@c.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, som ved hvorfor min Maxi skal have så forfærdeligt mange
> omdrejninger inden den gider tage ved....Hvad kan der være galt..
>
> På forhånd tak
>
> Anders

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Øhhhmm.... er der ikke noget med at Puch Maxi har slyngkobling ????

I det tilfælde ville jeg se på hvor stramme de fjedre er der sidder i
den....

Hvis de er alt for stramme er det jo klart at den skal have mange snoninger
før end den er slynget nok ud til at gribe fat i koblings-skålen !!!!

--
MVH.
Jon larsen.