Firefox gemte password
Fra : Pack Bell

Dato : 29-09-05 02:44

Jeg har glemt mit masterpassword til firefox og kan derfor ikke se de
passwords der er gemt under de forskellige login til hjemmesider.

Kan godt logge ind da password automatisk bliver udfyldt, men selve password
står med stjerner. Kan man få et program der kan læse disse password der
automatisk bliver udfyldt ?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-09-05 04:14

On Thu, 29 Sep 2005 03:44:11 +0200, Pack Bell wrote:

> Kan godt logge ind da password automatisk bliver udfyldt, men selve password
> står med stjerner. Kan man få et program der kan læse disse password der
> automatisk bliver udfyldt ?

Prøv med programmet "Revelation" på denne side:
http://www.snadboy.com/

--
Now Playing:
Rod Modell - Untitled

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-09-05 09:12

Pack Bell skrev:

> Kan godt logge ind da password automatisk bliver udfyldt, men
> selve password står med stjerner. Kan man få et program der
> kan læse disse password der automatisk bliver udfyldt ?

Udvidelsen Web Developer kan blandt meget andet vise adgangskoder
(Forms => Show Passwords).

<http://chrispederick.com/work/webdeveloper/>
--
Jens Gyldenkærne Clausen