webdesigner søges
Fra : Zlogik

Dato : 28-09-05 21:36

Jeg har flere opgaver der skal laves...

Du skal kun henvende dig hvis du er meget dygtig.

Jeg skal have lavet 2 Shops - hver shop med ca 40 varer i. Vi har logo og
farver klar

1 Site for et forlag - design ala www.benjamin.dk eller www.aller.dk altså
stils mæssigt. Logo og farver er klar.

1 Site for et magasin - design ala www.penge.dk eller noget i den dur, måske
ikke med så mange ting på. Altså stilsmæssigt. Logo og farver er klar

1 Site for et annoncehæfte Logo og farver er klar

Vi har 25.000 i alt at gøre godt med.

Lad være med at kontakte mig hvis du ikke er hamrende dygtig

Fra : MooreHojer

Dato : 28-09-05 21:44

Du vil finde at den rigtige gruppe er: dk.opslag.stillinger

Håber du finder det du søger

--
MooreHojer

Fra : Jeppe Høiby

Dato : 28-09-05 21:46

Zlogik wrote:
> Jeg har flere opgaver der skal laves...

Bare lige så det ikke kan misforståes: du vil gerne have lavet 5 (fem)
websites for 25.000 kr?

Jeppe Høiby
Web-udvikler
<http://awake.dk/>