On Sun, 25 Sep 2005 13:02:45 +0200, Kurt Hansen wrote in
dk.edb.internet.software.browser
<1p97mrrit2wc0$.1h49h77lsyrp4.dlg@40tude.net>:
>Jeg kan ikke bruge Opera 8.5 til min netbank i Nordea. Der står bare
>"Applet crashed" og så kan jeg jo ikke logge ind.
Jeg kan godt, og har kunnet med de sidste to års versioner af Opera. Jeg
bruger også Nordea, og javadimsen er Suns.
>Er der en indstilling jeg skal ændre?
Åbenbart, jeg ved ikke hvilken, men det kan vi måske finde ud af. Jeg
kan selvfølgelig sende en kopi af opera6.ini, men der må være en nemmere
metode.
Lige det grundlæggende:
Tools -> Preferences -> faneblad Advanced -> Content menuen:
Flueben i alle muligheder undtagen Show active frame border.
Tools -> Preferences -> faneblad Advanced -> Network menuen:
Browser Identification: Identify as Opera.
Hvis ikke det virker, så skriv igen.
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen
http://www.isa.dknet.dk/~sej/