bf2 unlock..
Fra : Thomas Andersen

Dato : 24-09-05 06:53

yes yes.. igen igen..

Hvor mange points skal man have før man kan låse et våben op.. er kommer
lidt over de 1000.. men ja.. nothing happens.. :)

Nogle som har et hint ?

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-09-05 09:36

"Thomas Andersen" <a@a.com> skrev i en meddelelse
> yes yes.. igen igen..
>

> Hvor mange points skal man have før man kan låse et våben op.. er kommer
> lidt over de 1000.. men ja.. nothing happens.. :)
>
> Nogle som har et hint ?

Bare forsæt med at spille det kommer, min 1 kom ved 1067.
Kurt

Fra : Jim

Dato : 24-09-05 22:58

Hvordan funger det der unlock system ??
virker det i Single player også eller er der kun online ?

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-09-05 09:42

"Jim" <MigSelv_6@msn.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan funger det der unlock system ??
> virker det i Single player også eller er der kun online ?

Det virker vist kun i online delen. Den første unlock kommer omkring de 1000
point. Der vil poppe et box på hvor man får mulighed for at unlocke et
våben. Det kan man så kan vælge der hvor man vælger hold og kit (rolle). Man
skifter imellem det "gamle" og det "nye" våben ved at trykke på et lille
ikon med to pile (op og ned)

Der findes vist unranked servere der tillader at man bruger alle våben. Prøv
eventuelt om du kan finde en, inden du vælger våben. Eller der findes vist
en måde at enable dem i singleplayer. Søg selv på google.

Jeg valgte sniper, og har fortrudt, idet jeg næsten aldrig spiller sniper.

Med venlig hilsen

Bjarne K

Fra : Mikael Jensen

Dato : 25-09-05 12:01

Jeg valgte også sniperunlock og det var heller ikke verdens bedste valg, men
efter hvad jeg hører/læser er det vist ligegyldigt hvad du unlocker, alle
våben er ikke så meget bedre end dem du havde så det er et fedt.

Mikael

P.S. Hvornår unlocker man 2. gang? efter 10.000 point?

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 25-09-05 13:00

Mikael Jensen skrev:
> [...]
> valg, men efter hvad jeg hører/læser er det vist ligegyldigt hvad du
> unlocker, alle våben er ikke så meget bedre end dem du havde så det

De er ikke bedre, snarere anderledes. Medicens unlocked er f.eks. noget
bedre på afstand, men knap så god på klods hold. Det omvendte gælder for
Anti-tank.

mvh
Jeppe Seidelin Dam