Flotteste hund
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-09-05 19:57

Hej

Jeg så en af de flotteste hunde jeg nogensinde har set i går. En
blanding mellem en schæfer og en amerikansk bulldog.
Labradorstørrelse, slank og muskuløs med brindlet pels og hvide poter.
En virkelig smuk hund. Næste gang jeg ser den, så skal jeg prøve at
tage et billede af den.

Hvordan ser en langhåret brindlet hund ud?

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Nette Stormlund

Dato : 23-09-05 20:42

Jah - ud af øjnene, som de korthårede, tror jeg.

Hmm - spøg til side. Hvad er brindlet ?

M.v.h.
Nette

Fra : Clas Lau

Dato : 23-09-05 20:46

he he... funny.... :)

-Clas-

Fra : fam. Ager

Dato : 23-09-05 20:45

> [...]
> Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
> Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

-----------------

ja, tag lige kameraet med!
lyder spændene...
altså brindlet, jeg har en brindlet/tigret boxer, sort med dybrøde
"striber"i, striberne skal være så klart afgrænsede som muligt, og må ikke
være udtværede i bundfarven ..
det vil være noget i stil med hvis du eller jeg fik striber i håret vil jeg
tro, altså et farvespil i den lange pels.
lyder det som ´den smukke hund?
mvh. marie

Fra : Mus

Dato : 23-09-05 22:12

> [...]
jeg
> tro, altså et farvespil i den lange pels.

Jeg synes i hvert fald han er smuk

LN

Fra : Heidi Jensen

Dato : 23-09-05 20:55

> [...]
> tage et billede af den.
>
> Hvordan ser en langhåret brindlet hund ud?

Det kan du se på www.samolon.dk, den hund der hedder Frönz og Funny er
brindlede - og meget langhårede!

Heidi

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-09-05 21:31

"Heidi Jensen" <heidijensen@tele2adsl.dk> writes:

> Det kan du se på www.samolon.dk, den hund der hedder Frönz og Funny er
> brindlede - og meget langhårede!

Så er de korthårede og brindlede nu pænere. Jeg er helt vild med
brindlet pels og mente jeg at kunne magte sådan en bamse, så stod en
fila brasileiro højt på listen. Men det tror jeg ikke jeg kan, så jeg
holder mig til gulvtæppet her ved siden af. (Newf, 16 måneder)

http://www.huerth.de/politik/service/amt32/dog-sites/fila%20brasileiro.jpg

Se, det er en flot hund, efter min mening.

Mvh Trine

Fra : Mus

Dato : 23-09-05 22:15

> [...]
>
> http://www.huerth.de/politik/service/amt32/dog-sites/fila%20brasileiro.jpg
>
> Se, det er en flot hund, efter min mening.

Uha hvor er det godt smag ikke kan diskutteres

LN

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 24-09-05 07:05

> [...]
> Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
> Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

-

her kan du også se en korthåret brindle basenji han -
http://home19.inet.tele.dk/fallohide/fallohide_toddo_rumblebluff.htm

hilsen Pia

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-09-05 10:40

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> writes:

> her kan du også se en korthåret brindle basenji han -
> http://home19.inet.tele.dk/fallohide/fallohide_toddo_rumblebluff.htm

De er godt nok også flotte, altså lige bortset fra halen, jeg er mest
til hængehaler.

Mvh Trine

Fra : Claus

Dato : 24-09-05 09:26

> [...]
> Labradorstørrelse, slank og muskuløs med brindlet pels og hvide poter.
> En virkelig smuk hund. Næste gang jeg ser den, så skal jeg prøve at

Hej Trine

Hvor mødte du sådan en ?det er præcis sådan et mix med det udseende vi har!

Vh Claus

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-09-05 10:41

"Claus" <claus_due@FJERNhotmail.com> writes:

> Hvor mødte du sådan en ?det er præcis sådan et mix med det udseende
> vi har!

På stien mellem Vejlby Toften og Tværmarksvej i Vejlby ved Århus.

Kan vi ikke få lov til at et billede af jeres vovse?

Mvh Trine

Fra : Claus

Dato : 24-09-05 13:54

Hej Trine

Jeg har desværre ikke andgang til dk.binaer - cybercity har spærret alle
binaere grupper!

Jeg kan maile dig det hvis du vil se....

Vh Claus

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-09-05 14:15

"Claus" <claus_due@FJERNhotmail.com> writes:

> Jeg har desværre ikke andgang til dk.binaer - cybercity har spærret alle
> binaere grupper!
>
> Jeg kan maile dig det hvis du vil se....

Gerne. Min mailadresse virker.

Hvis der er andre der gerne vil se det, kan jeg smide det på min
hjemmeside.

Mvh Trine

Fra : Leyna

Dato : 24-09-05 16:20

Jeg er altid med på en kigger.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Claus

Dato : 24-09-05 17:09

> Jeg er altid med på en kigger.

Ved at anvende en anden cybercity server lykkedes det! Biledet ligger i
dk.binaer han er 6 mdr og og 27 kilo. Jeg har flere billeder....hvis det
er...

Vh Claus

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-05 09:01

"Claus" <claus_due@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ved at anvende en anden cybercity server lykkedes det! Biledet ligger i
> dk.binaer han er 6 mdr og og 27 kilo. Jeg har flere billeder....hvis det

NØØJ!!! Han er bare nuser!
Ham har i lavet godt

Hilsen Camilla

Fra : Claus

Dato : 24-09-05 23:01

Vi prøvede en anden af cybercitys servere og nu er der postet et billede i
dk.binaer, han er kun 6 mdr og 27 kilo. Jeg ved ikke hvor gammel den var som
du så Trine?

Vh Claus og Mette

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 24-09-05 20:56

Hejsa.
Ja en korthåre Brindlet hund er nu flotte.
Har selv en blandning af Amrk. Bulldogg og Bull Mastiff, som også er
Brindlet.

Hvad ligger billede under, på din hjemmeside??
Go weekend.

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 25-09-05 14:32

var det her så noget ?

http://www.accc.com.co/galeria.asp?scr=128

Pia

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-09-05 23:11

> [...]

> Ved at anvende en anden cybercity server lykkedes det! Biledet ligger i
> dk.binaer han er 6 mdr og og 27 kilo. Jeg har flere billeder....hvis det

Hvor er han bare dejlig. Han ligner en rigtig krammebjørn.

Mvh Trine

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-09-05 23:14

"Claus" <claus_due@FJERNhotmail.com> writes:

> Vi prøvede en anden af cybercitys servere og nu er der postet et
> billede i dk.binaer, han er kun 6 mdr og 27 kilo. Jeg ved ikke hvor
> gammel den var som du så Trine?

Den var også et halvt år. Dens ører stod op og så havde den noget mere
hvidt på benene.

Hvor bor I henne?

Mvh Trine

Fra : Claus

Dato : 25-09-05 08:00

> Den var også et halvt år. Dens ører stod op og så havde den noget mere
> hvidt på benene.
>
> Hvor bor I henne?

Vores stritter også med ørene når han leger eller bliver nervøs etc. Det er
dog kun hans poter der er hvide. Vi bor også i Århus på Frederiksbjerg, - vi
kender desværre ikke hundens baggrund da den kommer fra internatet i
Tranbjerg - kender du den anden hunds ejer? Det kunne være spændende at vide
om den var en bror eller søster, vores blev taget fra sin mor da han var en
4-5 uger gammel (han er dansk født - ikke polak hund), hvorefter en meget
ung pige skulle have haft i 3 dage indtil hendes udlejer opdagede hun havde
hund. Så kom han heldigvis ud til en af medarbejderne på Tranbjerg
dyreinternat som havde ham medhjem til sin voksne tæve der tog ham til sig!
Idag er han intet mindre end fantastisk hund og en god ven og legekammerat
til vores egen tæve på 7.

Vh Claus

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-09-05 19:25