BF2 Snyd?
Fra : Gimmer

Dato : 23-09-05 11:13

Hej i gruppen.
Jeg spillede for et par dage siden på en EA Ranked server hvor 2-3
personer
fik væsentlig flere point end alle os andre til sammen - så nogle begyndte
at starte kick vote mod dem pga. snyd!. Normalt når jeg spiller får jeg
50-100 point pr bane, men de spillere fik 300-400 hver gang. Kan de have
snydt? findes der snyd til det spil - og hvordan kan det være de kan snyde
(hvis de gjorde det) på en ranked server?
vh Gimmer

Fra : Kurt Lund

Dato : 23-09-05 11:33

"Gimmer" <Gimmer[REMOVE]@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> snydt? findes der snyd til det spil - og hvordan kan det være de kan snyde
> (hvis de gjorde det) på en ranked server?

Hej
Man kan ikke snyde direkte, men hvis de er 2-3 stk kan de aftale at den ene
skal være medic,
og så står de et sted hvor de er i fred.
Stikker den ene ham så han dør og genopliver ham hele tiden og bytter lidt
rundt på det, det giver masse af point,
men opdager EA det eller får det at vide med Screenshot til EA´s support,
spiller de ikke BF2 mere.

Mvh
Kurt

Fra : Michael Friis

Dato : 23-09-05 22:37

> [...]
> rundt på det, det giver masse af point,
> men opdager EA det eller får det at vide med Screenshot til EA´s support,

Hvorfor ikke. Må man ikke selv om hvordan man spiller, så længe man ikke
cracker/hacker spillet?
Nu spiller jeg ikke selv BF2 endnu (men det kommer), så det kan være at der
er noget jeg ikke ved!?

Mvh.
Michael

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-09-05 00:08

> Hvorfor ikke. Må man ikke selv om hvordan man spiller, så længe man ikke
> cracker/hacker spillet?
> Nu spiller jeg ikke selv BF2 endnu (men det kommer), så det kan være at
> der er noget jeg ikke ved!?

Fordi så er man det man kalder "statsluder" man spiller ikke spillet for at
spille, kun for at få point jo flere point man får jo større rang for man,
og man kan unlocke våben med disse point og kan prale med det, der er nogle
der har så mange point at de skulle have spillet 36 timer i døgnet
for at kunne nå disse point ved normal spil.
Og det er ikke velset hverken hos normale gamere der spiller BF2 eller hos
EA, men en del af dette skulle blive stoppet via en ny patch.
Der været nogle ranked server hvor de kun brugte disse knive kampe, de er
lukket af EA og opdager EA at nogle bruger disse metoder til at
tjene piont, lukker EA deres konto via deres ip adresse.

PS: du må gerne lave disse kniv kampe din egen server hvor du ikke tjener
point, bare ikke på ranked server hvor du tjener point.

Mvh
Kurt

Fra : Michael Friis

Dato : 24-09-05 10:09

Ok. Så forstår jeg det Pisse irriterende.
Tak for svar.

Fra : michael

Dato : 25-09-05 12:04

vil lige sige at man egentlig selv må bestemme hvad man vil så længe det
ikke er ulovligt hvilke bf snyd jo ikke er.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 25-09-05 13:18

"michael" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> vil lige sige at man egentlig selv må bestemme hvad man vil så længe det
> ikke er ulovligt hvilke bf snyd jo ikke er.

Det er muligt at det ikke er ulovligt men EA er i deres fulde
ret til at slette konto´en / banne dem fra deres servere.

Ellers er min mening at når man snyder i et online spil,
især med ranked servere som her, så er man et fjols.

/Kenneth Iversen

Fra : Jakob

Dato : 25-09-05 14:14

In article <43369498$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
kenneth.iversen@notvalid.tele.duh says...

> Ellers er min mening at når man snyder i et online spil,
> især med ranked servere som her, så er man et fjols.

Gu er man så, og extremt barnlig og ynkelig oveni :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-09-05 14:26

Jakob wrote:
> In article <43369498$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> kenneth.iversen@notvalid.tele.duh says...

> Gu er man så, og extremt barnlig og ynkelig oveni :0)

Kunne ikke være mere enig.

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 25-09-05 14:59

nu skriver du extremt barnlig ... så tænker jeg nu mest på admin's på BF2
serverne på Boomdown

for de har da om nogen ødelagt et fedt gameplay med deres kuvøse regler ...
damn en flok useriøse børn

men er klart enig i at snyd skal have straf fra starten, med 1. gang 30
dages ban og 2. gang er det permanent ban

snyd ødelægger oplevelsen for _alle_ andre

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Jakob

Dato : 25-09-05 17:07

In article <4336ad07$0$87564$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk says...
> nu skriver du extremt barnlig ... så tænker jeg nu mest på admin's på BF2
> serverne på Boomdown

JO jo jeg har debateret det i deres forum, men de er ikke modtagelige
for inputs. Tror generelt deres admins er lidt for unge.

Spil på andre servere, boomtowns servere er (eller var ihvertfald i bfv)
blandt de ringeste overhovedet mht. lag så jeg er nu alligevel holdt op
med at bruge deres servere.

Men det er mærkeligt at man kan drive forretning på den måde.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bjarne K.

Dato : 24-09-05 02:00

"Kurt Lund" <klander52@hptmail.com> skrev i en meddelelse

> "Gimmer" <Gimmer[REMOVE]@email.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Hej
> Man kan ikke snyde direkte, men hvis de er 2-3 stk kan de aftale at den
> ene skal være medic,

Ja eller der står en og kyler håndgranater overbord på hangarskiber, og der
står en supply person ved siden af. Der findes sikkert flere metoder. Det
rør mig ikke en disse, så længe de "udlåste" våben er så ringe som de er,
betyder det ikke det store, om din modstander har en 10-15 tusinde point
mere end du har..
Det eneste der kan pisse mig af, er folk der hopper rundt som nogle små
kaniner.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-09-05 09:41

> Det eneste der kan pisse mig af, er folk der hopper rundt som nogle små
> kaniner.
>

> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.
Det er dem jeg kalder CSér ;).

Kurt

Fra : Jakob

Dato : 24-09-05 16:23

In article <4334a518$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, ej@neit.nej
says...

> Det eneste der kan pisse mig af, er folk der hopper rundt som nogle små
> kaniner.

nysgerrig, hvordan skal det forstås kan man få hacks til øget
bevægelighed ??

Nogen gange er det der med snyd også bare en dårlig undskyldning. Jeg
har ALDRIG snydt men er allligel flere gange i BFV blevet beskyldt for
det på baner hvor det bare har kørt sindsygt godt for mig, det er endnu
mere ynkeligt :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bjarne K.

Dato : 24-09-05 16:34

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> In article <4334a518$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, ej@neit.nej
> says...

> nysgerrig, hvordan skal det forstås kan man få hacks til øget
> bevægelighed ??

Nej ingen hacks, men der er nogle der hver gang man skyder på dem, begynder
at hoppe helt vildt og de er umulige at få ram på og da det åbenbart ikke er
noget problem i BF2 at sigte mens man hopper, får de til gengæld hurtig ram
på en.

Der findes varianter hvor man straks går i "prone" efter et hop, og så
ellers gentager processen. Det kaldes vist froging.

Så enten skal man selv begynde at hoppe, finde sig i skæbnen eller forsøge
at stikke af.

Denne "fejl" skulle dog vist blive rettet i den næste patch, så man enten
ikke kan skyde når man hopper, eller måske vil det tære på ens "stamina" så
man kun kan hoppe et vist antal gange.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Jakob

Dato : 24-09-05 23:53

In article <433571ea$0$84022$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, ej@neit.nej
says...

> Denne "fejl" skulle dog vist blive rettet i den næste patch, så man enten
> ikke kan skyde når man hopper, eller måske vil det tære på ens "stamina" så
> man kun kan hoppe et vist antal gange.

OK sjovt jeg har da spillet nogle gange og har ikke bidt mærke i det,
men det vil jeg da gøre næste gang :0)
--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Søren G

Dato : 27-09-05 09:35

"Bjarne K." <ej@neit.nej> wrote in message
> Det eneste der kan pisse mig af, er folk der hopper rundt som nogle små
> kaniner.

Hvad er der galt i det. Det er en teknik som har tjent mig vel siden quake
2, og generelt er har været fuldt acceptabelt. Det er da hverken en værre
eller bedre ting at gøre end at løe fra side til side. Hvis du blive skudt
på bliver du så stående som en statue der hvor du første gang mærkede
skuddet, for du bryder dig tydligvis ikke om at folk bevæger sig, så du
mister dit sigte på dem ?

--
Søren

Fra : Bjarne K.

Dato : 27-09-05 10:06

"Søren G" <soreng@invalid.wq> skrev i en meddelelse

> Hvad er der galt i det. Det er en teknik som har tjent mig vel siden quake
> 2, og generelt er har været fuldt acceptabelt.

Hvor accepteret det er i BF2 ved jeg ikke, men der er måske en grund til at
man fjerne muligheden i den kommende patch. (har jeg hørt)

> [...]
> på bliver du så stående som en statue der hvor du første gang mærkede
> skuddet, for du bryder dig tydligvis ikke om at folk bevæger sig, så du

Selvom det er lidt absurt at tale om hvor realistisk BF2 er forhold til
virkelig krig, så har jeg endnu ikke på CNN, set soldater hoppe rundt og
skyde vildt omkring sig.

Jeg bliver selvfølgelig heller ikke stående, men smider mig i støver,
straffer fra side til sider eller løber lidt rund, men jeg hopper kun når
jeg skal over en forhindring.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Søren G

Dato : 27-09-05 10:37

"Bjarne K." <ej@neit.nej> wrote in message
> Hvor accepteret det er i BF2 ved jeg ikke, men der er måske en grund til
at
> man fjerne muligheden i den kommende patch. (har jeg hørt)

Lad os nu se om den mulighed er fjernet først.

> Selvom det er lidt absurt at tale om hvor realistisk BF2 er forhold til
> virkelig krig, så har jeg endnu ikke på CNN, set soldater hoppe rundt og
> skyde vildt omkring sig.

Nej, men soldaterne fra CNN risikerer at dø rigtigt, det gør du ikke i BF2.
Og jeg er sikker på at alle knep gælder for at overleve for de rigtige
soldater hvis først kuglerne farer omkring ørene på dem (inkl. at hoppe hvis
det vlle hjælpe dem). Så hvorfor skulle det være anderledes i BF2 ?

> Jeg bliver selvfølgelig heller ikke stående, men smider mig i støver,
> straffer fra side til sider eller løber lidt rund, men jeg hopper kun når
> jeg skal over en forhindring.

Du ser heller ikke mange soldater på CNN der løber fra side til side på
samme måde som man gør i BF2 når de bliver skudt på.

Men hvad er forskellen på at strafe fra side til side og hoppe ? Man gøre jo
begge dele for at undgå at blive ramt.

--
Søren

Fra : Bjarne K.

Dato : 27-09-05 15:03

"Søren G" <soreng@invalid.wq> skrev i en meddelelse

> Lad os nu se om den mulighed er fjernet først.

Ja, jeg ved ikke om de vil ændre det. Tror det dog.

> Du ser heller ikke mange soldater på CNN der løber fra side til side på
> samme måde som man gør i BF2 når de bliver skudt på.

Nej, det kan der selvfølgelig være noget om, men muligheden er der dog, hvis
de ville. Men nok ikke mange rigtige soldater kan holde til at hoppe på
samme måde som i BF2 (hvis vi altså lige ser bort fra B.S. Christiansen og
Chuck Norris)

> Men hvad er forskellen på at strafe fra side til side og hoppe ? Man gøre
> jo
> begge dele for at undgå at blive ramt.

Det er bare min mening, at mulighederne for hopperi er en fejl fra
programmørerne, hvorimod det at løbe eller straffe er en naturlig del af
spillet.

Men så længe det ikke er forbudt ved lov (f.eks på BoomTowm) skal du være
velkommen til at fortsætte, uden at høre mere brok herfra.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Bjarne K

Dato : 05-10-05 12:41

"Søren G" <soreng@invalid.wq> wrote in message

> at
>
> Lad os nu se om den mulighed er fjernet først.

Du fik ret, med 1.03 kan man stadig lave englehop og pløkke med sin PKM
samtidig.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Søren G

Dato : 05-10-05 13:55

"Bjarne K" <kanfaaes@hvis.ønskes> wrote in message
> Du fik ret, med 1.03 kan man stadig lave englehop og pløkke med sin PKM
> samtidig.

Regnede jeg egentlig også med...Det har været en del af FPS genren så længe
at det næsten ville være at fjerne muligheden for at strafe.

--
Søren

Fra : michael

Dato : 27-09-05 12:35

> Hvor accepteret det er i BF2 ved jeg ikke, men der er måske en grund til
> at man fjerne muligheden i den kommende patch. (har jeg hørt)

I det gratis rtcw wildwest spil (http://download.fortbravo.net/) har man
netop gjort meget for at gøre spillet mere realistisk og "fair". For det
første bliver præcisionen af ens skud dårligere når man bevæger sig, men det
tror jeg nu sker i all fps spil. Men derudover mister du hastighed (stamina)
når du hopper, således at du bliver langsommere, hvilke gør det nemmere for
modstanderen at ramme dig. D.v.s. det optimale er at løbe fra side til side
men ikke hoppe samtidig med at du skyder. Denne måde a lave spillet på at du
stadigvæk kan hoppe hvilke jo er uunværlig men samtidig også bliver straffet
for det. Virker helt fint :).

Fra : michael

Dato : 27-09-05 12:36

Vil lige nævne at man også mister hastighed hvis man bruger fast knappen
svarende til at stamina kommer under 50% hvilke typisk sker efter 4-5
sekunder.

Fra : Thor

Dato : 27-09-05 16:09

> men jeg hopper kun når jeg skal over en forhindring.

Hvilket lyder kedeligt! Må jeg anbefale et lille glædeshop når du har nakket
en fjende ?

Hilsen Thor

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-09-05 06:37

"Thor" <nomail@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvilket lyder kedeligt! Må jeg anbefale et lille glædeshop når du har
> nakket en fjende ?
>
> Hilsen Thor

Nej, så plejer jeg at lave et sidefald med dobbelt piruette

Med venling hilsen

Bjarne K.

Fra : michael

Dato : 23-09-05 23:17

ork ja der er masser som snyder.

nu kender jeg ikke så meget til battlefield men jeg har prøvet
aimbot/wallhack til spillene rtcw, call of duty og ET og de virker
fortræffentlig. Som du siger laver man rigtig mange point og man dræber de
andre i 1-2 skud hver eneste gang uanset om de står bag ved en busk m.v.

Jeg har selv formået at spille uden punkbuster men har set snydehajer spille
med aimbot på punkbuster server også. Så ja der er mange som snyder. Jeg
måtte banne 3-4 om dagen på en COD server vi havde uden punkbuster. Normalt
kan du lynhurtig se om en snyder. Hvis du ser på ham som spectator kan du
hurtig se om han bruger wallhack samt om han også bruger aimbot. Hvis du er
i tvivl så bare download en aimbot selv. Jeg vil ikke poste nogen link men
ved et sted hvor du kan få massevis af aimbots og wallhack til alle spil.

Forresten vil jeg lige side. Ja det er sjovt at prøve en aimbot men efter et
par dage er det på ingen måde sjovt mere rent spillemæssigt og kender du
andre som spiller så glem alt om at snyde for dit sociale "net" liv ryger
fløjten. Til gengæld har du så prøvet det og kan nemt se om andre snyder og
selv gøre en indsats for at forhindre snyd på din egen server o.s.v.

Fra : michael

Dato : 24-09-05 20:03

ok her er so linket til snydefilerne

http://www.mpcdownloads.com/forums/downloads.php?do=cat&id=5

der er ikke færre end 169 download inden for BF.

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-09-05 20:32

michael wrote:
> ok her er so linket til snydefilerne
> http://www.mpcdownloads.com/forums/downloads.php?do=cat&id=5
> der er ikke færre end 169 download inden for BF.

LOL
Godt jeg ikke brugte pengene på det skidt alligevel. Sick and tired of
cheatloosers.