D-link 704P
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 22-09-05 14:50

Der var en der spurgte tidligere her i gruppen om denne router. Jeg
vil gerne stille et andet spørgsmål om denne slags router:

Jeg har en parallelport-printer (det er vet LPT betyder?), en ældre
god HP-laserprinter, HP LaserJet 5 mp, en kontormodel. Kan den sluttes
til en sådan router, så den anden pc'er i vores lille 2mands-net
herhjemme kan bruge den uden at skulle boote min pc op? Jeg er klar
over, at printeren skal tændes

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk

Fra : Henning Wangerin

Dato : 22-09-05 16:53

On Thu, 22 Sep 2005 15:49:44 +0200, Kirsten Bjorneboe wrote:

> [...]
> sådan router, så den anden pc'er i vores lille 2mands-net herhjemme kan
> bruge den uden at skulle boote min pc op? Jeg er klar over, at printeren

Det kan den fint.

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 22-09-05 20:33

On Thu, 22 Sep 2005 17:53:00 +0200, Henning Wangerin
<news_via_pan+041124@hpc.dk> wrote:

>Det kan den fint.

Tak!

Venlig hilsen