Firefox og Tabbrowser Preferences - kan ik~
Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 22-09-05 13:59

Jeg har i nogen tid brugt bl.a. Tabbrowser preferences, men på det senere
betød en opdatering at der dukkede et "fejlmeddelelse-vindue" op med en
fejlmeddelelse fra Tabbrowser... Jeg prøvede at afinstallere den extension,
men nu står både den og alle de extensions jeg siden har forsøgt at
afinstallere konstant i listen med beskeden "...bliver afinstalleret når du
genstarter Firefox".

Hvordan slipper jeg af med alle de extensions som ikke vil forsvinde ad
normal vej?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 24-09-05 13:23

On Thu, 22 Sep 2005 14:58:35 +0200, H.T. Ohlsen wrote:

> Jeg har i nogen tid brugt bl.a. Tabbrowser preferences, men på det senere
> betød en opdatering at der dukkede et "fejlmeddelelse-vindue" op med en
> fejlmeddelelse fra Tabbrowser...

Jeg har bemærket og læse tråden "Underlig FF-fejl", men omend den omhandler
selve TBP-problemet, besvarer den ikke mit problem, nemlig hvorfor FF nu
nægter at lade mig afinstallere extensions - er der ingen her der kender en
bagvej, når den formelle vej nu ikke virker?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-09-05 19:12

Den 24-09-05 14.23 skrev H.T. Ohlsen følgende:
> On Thu, 22 Sep 2005 14:58:35 +0200, H.T. Ohlsen wrote:

> nægter at lade mig afinstallere extensions - er der ingen her der kender en
> bagvej, når den formelle vej nu ikke virker?

Du kan evt. starte på en frisk:
http://firefox.jesperkristensen.dk/?cleaninstall

Husk at gøre som anbefalet, og omdøb profilmappen i stedet for at slette
den, så kan du altid genskabe den gamle profil, hvis det stadig ikke
virker, og ellers kan du hente dine bogmærker fra den gamle profil.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.

Fra : John

Dato : 24-09-05 19:57

"H.T. Ohlsen" skrev i en meddelelse

> er der ingen her der kender en
> bagvej, når den formelle vej nu ikke virker?

Start computeren i 'fejlsikker tilstand', og slet derefter den ønskede
software.

Yderligere gratis værktøjer:

TweakNow RegCleaner
http://majorgeeks.com/download.php?det=4134

RegCleaner (klassikeren):
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=559

BFU (af Merijin, kendt for CWShredder):
http://majorgeeks.com/Brute_Force_Uninstaller_BFU_d4714.html

Delete Doctor:
http://majorgeeks.com/download.php?det=4473

Flere:
http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?st=remove&search=Search&lc=1&action=s

Mvh John

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 02-10-05 12:32

> Start computeren i 'fejlsikker tilstand', og slet derefter den ønskede
> software.

Kim og John, tak for hjælpen. Jeg har prøvet at starte i safe mode, men
havde ingen held med den metode. Ret surt at skulle til at geninstallere,
men så længe jeg kan hente indstillingerne igen fra den "gamle" profil er
det vel til at leve med. Men det er da besynderligt - det gik fint med at
afinstallere Tabbrowser Preferences fra Firefox i min laptop, men på pc'en
sidder alle moduler nu fast i en form for limbo.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik