Mysql
Fra : Thomas Kragh Jensen

Dato : 07-06-01 19:31

Nu har jeg fået noget af min side ud på nettet, men får følgende
fejlmeddelse:

Warning: MySQL returned: Unknown column 'cfaddcaabbbf_mail' in 'field list'
(1054) in /reminder/nybruger.php

Hvad betyder det? - får ikke meddelsen når jeg kører siden lokalt!

Fra : Jonas Delfs

Dato : 07-06-01 19:39

"Thomas Kragh Jensen" <KRAGH@NORK.AUC.DK> skrev i en meddelelse

> [...]
list'
> (1054) in /reminder/nybruger.php
>
> Hvad betyder det? - får ikke meddelsen når jeg kører siden lokalt!

Kan du ikke engelsk? Det giver vel sig selv:

Advarsel: MySQL returnerede: Ukendt kolonne 'cfaddcaabbbf_mail' i 'felt
liste' (1054) i reminder/nybruger.php

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Thomas Kragh Jensen

Dato : 08-06-01 12:17

Jo jo Jonas - jeg er ganske udmærket til engelsk, men da den kolonne ikke
eksisterer i min php-fil samtidig med at jeg ikke er klar over hvilken felt
liste der er tale om !!

Fra : Jonas Delfs

Dato : 08-06-01 12:21

> Jo jo Jonas - jeg er ganske udmærket til engelsk, men da den kolonne ikke
> eksisterer i min php-fil samtidig med at jeg ikke er klar over hvilken
felt
> liste der er tale om !!

Det er det er der hvor du oplyser hvilke felter du vil indsætte i/selecte
fra.

Er du ikke rar lige at kigge her: http://usenet.dk/netikette/quote.html

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk

"Rigtige mænd scorer på ICQ" - Christian Jørgensen

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 08-06-01 12:52

"Thomas Kragh Jensen" <KRAGH@NORK.AUC.DK> wrote in

> Warning: MySQL returned: Unknown column 'cfaddcaabbbf_mail' in 'field
> list' (1054) in /reminder/nybruger.php
>
> Hvad betyder det? - får ikke meddelsen når jeg kører siden lokalt!

Har du glemt at sætte ' eller " om en af dine values? Hvis du gør det får
du ovenstående fejl.

I øvrigt ville det gøre en del nemmere at hjælpe hvis du viste os det SQL
du kaster efter DB'en.

--
mvh Andreas Kleist Svendsen
http://nau.dk