Stor og billig bassinfolie
Fra : Troels Jensen

Dato : 07-06-01 19:16

Er der nogle havedamseksperter i gruppen, der kan hjælpe med oplysning om,
hvor på Sjælland man kan købe et relativt stort (6X8 meter) stykke
bassinfolie til en fornuftig pris?

Jeg har forsøgt mig i diverse byggemarkeder og planteskoler, og har
konstateret, at det er meget svært at opdrive et så stort stykke folie, og
når de endelig har et, er det uforholdsmæssigt dyrt (op mod 2000 kr.)

Kan det virkelig være rigtigt?

m.v.h.

Troels Jensen

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 07-06-01 19:33

heysan

"Troels Jensen" <troelsjensen1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogle havedamseksperter i gruppen, der kan hjælpe med oplysning om,
> hvor på Sjælland man kan købe et relativt stort (6X8 meter) stykke
> bassinfolie til en fornuftig pris?

Nope men deer hvor jeg arbejder sælger vi det i 2 - 4 og 6 meters bredde til
30 kr pr m2

> Jeg har forsøgt mig i diverse byggemarkeder og planteskoler, og har
> konstateret, at det er meget svært at opdrive et så stort stykke folie, og
> når de endelig har et, er det uforholdsmæssigt dyrt (op mod 2000 kr.)

tjah 48 m2 x 30 kr gir rundt regnet 1500 kr.......det er prisen.

> Kan det virkelig være rigtigt?

jeps.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Troels Jensen

Dato : 07-06-01 19:54

"J¤mfruen)" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nope men deer hvor jeg arbejder sælger vi det i 2 - 4 og 6 meters bredde
til
> 30 kr pr m2

OK - men det er da også 500 kr. billigere, end det jeg har set. Tør du røbe,
hvor det er?

m.v.h.
Troels

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 07-06-01 23:09

Troels Jensen wrote:

> [...]
> konstateret, at det er meget svært at opdrive et så stort stykke folie, og
> når de endelig har et, er det uforholdsmæssigt dyrt (op mod 2000 kr.)

Ja, og det kan som regl betale sig, at købe lidt tykt, og dyrt,
da det er så stort et at arbejde skifte det.

peter

Fra : Ole Axelsen

Dato : 07-06-01 23:26

> [...]
> konstateret, at det er meget svært at opdrive et så stort stykke folie, og
> når de endelig har et, er det uforholdsmæssigt dyrt (op mod 2000 kr.)

Harald Nyborg www.harald-nyborg.dk har 6*8 meter til 1499 kr. Det er er god
kvalitet, jeg bruger den selv.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Troels Jensen

Dato : 08-06-01 16:33

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@mail.dk> skrev

> Harald Nyborg www.harald-nyborg.dk har 6*8 meter til 1499 kr. Det er er
god
> kvalitet, jeg bruger den selv.

Den er nu bestilt hos Harald Nyborg - Tak til jer alle for hjælpen.

M.v.h
Troels Jensen

Fra : Johan Myhre Andersen

Dato : 11-06-01 22:29

Troels Jensen wrote:

> [...]
> konstateret, at det er meget svært at opdrive et så stort stykke folie, og
> når de endelig har et, er det uforholdsmæssigt dyrt (op mod 2000 kr.)

Jeg var forbi Bauhaus, hvor de havde op til 8 meters bredde på ruller.
Dels en plastik-folie (under 1mm) til 35 kr/m2 og dels en gummi-membran
til 100 kr/m2 (vel ca. 1mm)

Når folk her i gruppen skriver folie af "god kvalitet", hvad menes da?

Hvis de 100kr/m2 skal berettiges skal det bestemt være en _meget_ god
kvalitet...

--Johan