Beskæring...
Fra : ks

Dato : 17-09-05 09:32

....af et Viktoria blommetræ, som er blevet alt for stort.

På hvilket tidspunkt af året er det bedste at lave en stor beskæring (save
de største grene af)?

//Knud

Fra : Aase Worm

Dato : 17-09-05 19:17

> På hvilket tidspunkt af året er det bedste at lave en stor beskæring (save
> de største grene af)?

Blommetræer skal beskæres efter høst, så hvis træet skal beskæres, er der
NU.

Hilsen
Aase

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-09-05 23:15

Aase Worm wrote:

> Blommetræer skal beskæres efter høst, så hvis træet skal beskæres, er
> der NU.

Kan du bestemme dig? ;)
Høsten er ikke overstået endnu, den er kun i fuld gang.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Aase Worm

Dato : 18-09-05 08:17

> Kan du bestemme dig? ;)
> Høsten er ikke overstået endnu, den er kun i fuld gang.

Jo, høsten ER overstået. Jeg plukkede de sidste viktoriablommer igår : -).

Jeg havde selv planlagt at beskære mit træ idag, men med det vejr, som vi
har lige nu, bliver det vist ikke til noget..

Hilsen Aase