halsbånd med censor
Fra : Tidemann

Dato : 17-09-05 09:20

For længe siden læste jeg en lille artikel om et halsbånd med censor i, til
hunde. Måske i Ekstra Bladet eller det blad der ligger i toget, kan ikke huske
navnet ????

Det var et (jagt?) firma, der solgte både halsbånd og veste til hunde og
katte. Man skulle så kunne følge ens hund på pc´en , hvis den løb hjemmefra
eller blev væk under en jagt.

Er der nogen der har læst om det ??
Jeg har haft linket, men har smidt det væk og kan ikke finde det igen!
Alt hvad jeg kan finde er halsbånd til træning, med impulser og lign. og det
er ikke det rigtige.

Kan nogen hjælpe?

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : Herman Persson

Dato : 17-09-05 14:43

"Tidemann" <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det var et (jagt?) firma, der solgte både halsbånd og veste til hunde og
> katte. Man skulle så kunne følge ens hund på pc´en , hvis den løb

http://www.nynatur.dk/artikler/artikel_tekster/telia_artikel.html

Den kom hurtigt ved søgning på 'hundehalsbånd' og 'GPS'. På andre sider
fandt jeg henvisning til noget, der hedder Rino eller Rhino.

Hilsen Herman.

Fra : qfha

Dato : 17-09-05 17:28

Hvad pokker, hvis man sætte en chip i en pensionist, er det vel heller
ikke så stor en opfindelse til hunde.

Fra : Allan Hansen

Dato : 18-09-05 10:25

> [...]
> Jeg har haft linket, men har smidt det væk og kan ikke finde det igen!
> Alt hvad jeg kan finde er halsbånd til træning, med impulser og lign. og

Jæger forbundet har haft en sådan artikel, eksemplet var om elghunde i
sverige, prøv på www.jaegerforbundet.dk

Mvh AJH

Fra : Tidemann

Dato : 19-09-05 15:52

Tak til jer!

Ja, ja, jeg kan jo ikke gøre for at jeg er gammel og glemsom, kunne ikke huske
at det hed GPS. <

Men der er mange sider at studere, jeg har bare ikke fundet den rigtige endnu!
De er temmelig tunge de fleste, den jeg så dengang, vejede ca. 50 g.