Sputnik/SF anytime problemer
Fra : NephewRocks

Dato : 16-09-05 20:10

Jeg har forsøgt mig for første gang med online-filmudlejning, men det gik
alt andet end godt

Resultat ved sputnik:
Jeg kan fint se alle gratis udsendelser, men ligeså snart det gælder
betalingsudsendelser, går det galt. Jeg prøvede at se "Tintin - tur/retur
til månen" men så snart jeg klikker "Se nu", kommer en dialog boks frem med
en besked om javafejl, du behøver en sikkerhedsopgradering, linje 39.

Resultat ved sf.anytime:
Her kan jeg ikke engang få de gratis klip at se. "DRM error" får jeg at
vide.

Nogen der ved, hvordan jeg løser dette problem?

Indtil videre har jeg downloadet den seneste Java Runtime Environment fra
Sun.com og har kørt Windows Update, men intet har hjulpet. Jeg har endda
forsøgt en geninstallering af Media Player 10, men lige meget har det
hjulpet.

Er der noget jeg kan downloade for at afhjælpe problemet?

Jeg kan ikke få fat i sputniks hotline før kl. 18.00 i morgen, så gode råd
lige nu er velkomne.

Fra : Anders Lund

Dato : 16-09-05 20:54

NephewRocks wrote:
> Jeg kan ikke få fat i sputniks hotline før kl. 18.00 i morgen, så gode råd
> lige nu er velkomne.

Jeg havde også problemer da jeg prøvede mig med SF - der skrev jeg en
mail til dem, hvor de svarede tilbage ret hurtigt. Efter lidt
fejlsøgning (bufferen løb ofte ud, men vi fik ikke afhjulpet problemet
helt) fik jeg 24 timer ekstra til at se filmen i. God service.

Problemet med bufferen er dog forsvundet - om det er min computer,
Internet forbindelse eller SF som havde problemet, ved jeg ikke.

Moralen er: Skriv til dem!

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 16-09-05 20:57

NephewRocks wrote:
> Resultat ved sf.anytime:
> Her kan jeg ikke engang få de gratis klip at se. "DRM error" får jeg at
> vide.

Hov, glemte lige den her. Jeg havde også et problem med DRM på min PC.
Her skyldtes det at jeg havde slået Hyber Threating fra på min CPU, så
Media Playeren troede at det var en ny computer og derfor nægtede at
afspille DRM beskyttede film. Da jeg slog HT til igen, virkede det igen.

Jeg fik dog ikke en DRM error, men det var relateret der til.

Moralen: Hvis du har skiftet noget hardware, kan WMP gå i stykker. :(

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : NephewRocks

Dato : 17-09-05 09:48