The Sims 2 Nightlife
Fra : Per Nielsen

Dato : 15-09-05 13:35

Er der evt. nogen der har set subjekt billigere end her:

http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=49339

Det fremgår ikke direkte, men det _er_ vel næsten nødt til at være den
danske version? De har ikke kunnet give mig nogen klar besked pr. e-mail.

Eller det egentlig hip som som hap, hvis man som jeg har DVD Special udgaven
af The Sims 2 på dansk (med dansk flag på forsiden)? På udvidelsespakken
University kan jeg ikke se noget dansk overhovedet, men min datter har da
ikke brokket sig.

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-09-05 13:47

Per Nielsen wrote:
> [...]
> udgaven af The Sims 2 på dansk (med dansk flag på forsiden)? På
> udvidelsespakken University kan jeg ikke se noget dansk overhovedet,

Forvirringen bliver kun større ved at kigge her:

http://tinyurl.com/dydwb

Koster lidt mere, men det er vel så kun indpakning og manual som er på
dansk? Indholdet på skiverne må vel være det samme?

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 15-09-05 21:56

Ved det ikke? Men det er netop nok ikke hip som hap, når Maxis vælger at
lave en udgivelsespakke med forskellige sprog, da de ellers jo kunne nøjes
med en engelsk udgivelse.

> Forvirringen bliver kun større ved at kigge her:
>
> http://tinyurl.com/dydwb
>
> Koster lidt mere, men det er vel så kun indpakning og manual som er på
> dansk? Indholdet på skiverne må vel være det samme?

Den hos Softxchange er fuldstændig magen til min. Og det er med danske
tekster i spillet. Den første du henviste til (Coolshop) har netop ikke
nogen dansk flag på coveret, så for en sikkerheds skyld ville jeg holde mig
fra den (selvom den sandsynligvis er med danske tekster).

Rigtig fed udvidelsespakke, nu er det muligt at have egne biler!

Mvh

Emil

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-09-05 10:38

Emil Jensen [2100] wrote:
> Ved det ikke? Men det er netop nok ikke hip som hap, når Maxis vælger
> at lave en udgivelsespakke med forskellige sprog, da de ellers jo
> kunne nøjes med en engelsk udgivelse.

Indtil jeg bliver overbevist om andet, tror jeg egentlig ikke at der er
forskel på skiverne. Forskellen ligger i indpakning og manual. Der hvor jeg
bliver lidt i tvivl er, om hvorvidt det er en nødvendighed at den første The
Sims 2 skal være med dansk flag (som jeg så har)? Til gengæld har jeg
University uden dansk flag, der er indpakning og manual ikke på dansk, men
det er teksterne i spillet stadigvæk. Og der er intet dansk på nogen af
skiverne, alt står på engelsk.

> [...]
> ikke nogen dansk flag på coveret, så for en sikkerheds skyld ville
> jeg holde mig fra den (selvom den sandsynligvis er med danske

Det bliver nok også den jeg køber pga. dansk manual. Det bliver min datter
sq glad for i længden Har du evt. set det billigere andre steder?

> Rigtig fed udvidelsespakke, nu er det muligt at have egne biler!

Super

Fra : DJT

Dato : 16-09-05 16:43

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in

den kan også købes i kvickly til 219 der kan du se hvad du får så er der
ingen tvivl og så skal du ikke vente på at den kommer / betale porto

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-09-05 18:37

DJT wrote:
> den kan også købes i kvickly til 219 der kan du se hvad du får så er
> der ingen tvivl og så skal du ikke vente på at den kommer / betale
> porto

Takker Eneste anke er at der er 30 kilometer til nærmeste Kvickly, men
det kan være at jeg alligevel smutter en tur derover i næste uge, og så
smutter der da lige et spil med ned i kurven.

Fra : Morten Rønnelund

Dato : 18-09-05 11:13

> Er der evt. nogen der har set subjekt billigere end her:
> http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=49339

Hold øje med BrugteSpil.dk. Der plejer gerne at komme nogen online indenfor
få dage af udgivelsesdatoen - til en lidt billigere penge.

--
Rønnelund
The Sims 2 Nightlife (PC) anmeldelse

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-09-05 11:32

Morten Rønnelund wrote:
> Hold øje med BrugteSpil.dk. Der plejer gerne at komme nogen online
> indenfor få dage af udgivelsesdatoen - til en lidt billigere penge.

Den side havde jeg helt glemt, men jeg vil da holde lidt øje med den