flere browservinduer åbne på samme tid?
Fra : Martin Ploug

Dato : 14-09-05 13:45

Hej

Jeg er stødt ind i et irriterende problem.
Jeg kan lige pludseligt kun åbne et browservindue ad gangen.
Når jeg prøver at åbne et browservindue mere, åbner det i det samme
vindue.

Hvordan løser jeg det?

Er det en indstilling i browseren (IE)?

Kan der være tale om en virus?

Jeg bruger Windows XP og Ie version 6.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : ///M

Dato : 14-09-05 14:45

Martin Ploug (slet 3TESE) wrote:
> [...]
> Jeg kan lige pludseligt kun åbne et browservindue ad gangen.
> Når jeg prøver at åbne et browservindue mere, åbner det i det samme

Tools - Internet Options - Advanced: *Fjern* markering ved "Reuse windows
for launching short-cuts"
NB. Visse programmer vil bruge det eksisterende vindue anyway, bl.a IE selv
naturligvis.

///M

Fra : Martin Ploug

Dato : 14-09-05 17:44

> [...]
> for launching short-cuts"
> NB. Visse programmer vil bruge det eksisterende vindue anyway, bl.a IE

Ok, mange tak for det.

/Martin