MS Windows
briani 27239
mistede filer
Fra : Ole

Dato : 14-09-05 12:39

Er der nogen der kender et program der kan finde og gendanne musik og
billedfiler, der er slettet ved en fejltagelse (evt. mig selv, eller en
virus).

jeg kan godt finde filerne som slettede (ved hjælp af GetDataBack) men jeg
kan ikke finde ud af at få dem tilbage igen.

Hvis jeg bruger GetDataBack skal jeg jo have harddisken over i en anden
computer, og det er lidt besværligt.

på forhånd tak.

hilsen Ole

Fra : Henning Holm

Dato : 14-09-05 14:16

"Ole" <Ejbygangster@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan ikke finde ud af at få dem tilbage igen.
>
> Hvis jeg bruger GetDataBack skal jeg jo have harddisken over i en anden

PC Inspector kan meget.......
og så er den gratis....!

http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Good Luck
--
Henning Holm

allig8or125@hotmail.com

"it's nice to be important,
but it's more important,to be nice"

Fra : ///M

Dato : 14-09-05 14:48

Ole wrote:
> [...]
> Hvis jeg bruger GetDataBack skal jeg jo have harddisken over i en
> anden computer, og det er lidt besværligt.

Eller sæt en ekstra disk i din pc... I princippet burde en memory-stick
kunne bruges - har ikke selv prøvet det dog.

///M

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-09-05 16:03

"Ole" <Ejbygangster@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[KLIP]

> Hvis jeg bruger GetDataBack skal jeg jo have harddisken over i en anden
> computer, og det er lidt besværligt.
>
> på forhånd tak.
>
> hilsen Ole

Hvorfor? Er den harddisk som der er mistet data på, den eneste i pc'en, og
den du bruger nu?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"