MS Windows
briani 27239
.dat-filer
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-09-05 10:03

Jeg får ofte disse forbandede .dat filer.

Hvilket program åbner jeg dem med.

Word siger nogen, men det virker ikke for mig.

Mark

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-09-05 10:39

Mark Thomas Gazel skrev:

> Jeg får ofte disse forbandede .dat filer.

Det er datte noget problem.

> Hvilket program åbner jeg dem med.

Det du selv bedst kan lide.

> Word siger nogen, men det virker ikke for mig.

Når man skriver programmer der producerer filer, kan man give dem
lige præcis det efternavn man bedst kan lide. Det er umuligt at
vide hvad en eller anden fyr har valgt at putte i en dat-fil.

Jeg har stillet dat-typen til at blive åbnet i en editor fordi
jeg har nogle dat-filer i tekstformat, men det betyder at jeg
somme tider får noget roderi at se på fordi jeg kommer til at
aktivere en helt anden slags dat-fil.

--
Bertel

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-09-05 11:52

Mark Thomas Gazel wrote:
> Jeg får ofte disse forbandede .dat filer.
> Hvilket program åbner jeg dem med.

Det kommer helt an på hvilke .dat filer der er tale om.

Spørg afsenderen, hvad han har brugt til at lave dem med.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-09-05 16:46

> Hvilket program åbner jeg dem med.
>
> Word siger nogen, men det virker ikke for mig.

Det skulle åbnebart åbnes i Acrobat Reader. Jeg undrer mig så over hvorfor
filen ikke bare hedder *.pdf

Mark

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 15-09-05 21:22

Således skrev Mark Thomas Gazel den Thu, 15 Sep 2005 17:45:44 +0200:

>Det skulle åbnebart åbnes i Acrobat Reader. Jeg undrer mig så over hvorfor
>filen ikke bare hedder *.pdf

Burger afsenderen Outlook? Den har det med at konvertere vedhæftede
filer til .dat-filer i tide og utide.

Knud
--
90666 = favorite TV show of the Beast