veste til hundetræning
Fra : Hans Peder Thomsen

Dato : 13-09-05 22:31

Er der nogen herinde som ved, hvor man kan købe en vest eller jakke, hvor
man kan have apportbukken i en lomme på ryggen.

Fra : Carina Graversen

Dato : 14-09-05 06:00

Hej

> Er der nogen herinde som ved, hvor man kan købe en vest eller jakke, hvor
> man kan have apportbukken i en lomme på ryggen.

Hvor i landet bor du ???

Jeg har en vest af mærket "Arrak", den er supergod - købt for 299,- i Calles
dyrerige i Aalborg .

Se her: http://www.callesdyrerige.dk/ -> hunde -> Diverse legetøj og
udstyr -> Arrak træningsvest.

Hilsen
Carina

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-09-05 09:58

Hans Peder Thomsen wrote:
> Er der nogen herinde som ved, hvor man kan købe en vest eller jakke, hvor
> man kan have apportbukken i en lomme på ryggen.

Mange fiskeveste har netop såden en lomme.

mvh

Christian

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-09-05 17:20

Hans Peder Thomsen wrote:
> [...]
> man kan have apportbukken i en lomme på ryggen.

Mange fiskeveste har netop såden en lomme.

Biltema.... Til Kr 70,- Men køb damevesten, lynlåsene på herremodellen er
mega ringe

M.V.H.....Benny..

Fra : driver

Dato : 14-09-05 12:43

"Hans Peder Thomsen" <lyngenskvarter@webspeed.dk> wrote in message
> Er der nogen herinde som ved, hvor man kan købe en vest eller jakke, hvor
> man kan have apportbukken i en lomme på ryggen.

Ja, en ganske almindelig skydevest som mange af os bruger til flugtskydning
er perfekt til formålet. Kan købes i alle jagtforretninger til en rimelig
pris.
mvh
driver

Fra : Anette

Dato : 15-09-05 21:35

Hans Peder Thomsen wrote:
> Er der nogen herinde som ved, hvor man kan købe en vest eller jakke,
> hvor man kan have apportbukken i en lomme på ryggen.

hhmmm måske ikke helt omme på ryggen,
men i disse veste er der da masser af lommemuligheder

http://www.armyvarer.dk/product.asp?product=79&sub=109&page=1

/ Anette

Fra : Martin Vollert

Dato : 16-09-05 05:16

Også skrev Vollert
> Er der nogen herinde som ved, hvor man kan købe en vest eller jakke,
> hvor man kan have apportbukken i en lomme på ryggen.

Den her er rigtig god http://www.dogsport.dk/toj/hfvest.htm han sælger også
en ny model hvor man kan købe forskellige moduler og lommer som så kan
sættes hvor man vil med velcro, F.eks en boldudløser den kan sidde på
brystet når man går lydighed og flyttes
om på ryggen til dem
som slutter apporten foran føren.
Flink fyr har handlet figurantbukser ved ham ingen problemer der.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert