Graveman og NEC brænder
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 13-09-05 21:29

Hejsa

Ved ikke lige om den her hører hjemme i hardware-gruppen...

Men jeg har lige installeret en Ubuntu med det ene formål at downloade og
brænde en FC4 DVD (og så lige for at snuse til Ubuntu i forbifarten),
men Graveman kan ikke finde min NEC-brænder. Nogen der ved hvorfor?

--
/Thomas

PS. Problemet er ikke presserende, idet Gnomebaker ser ud til at fungere -
jeg undrer mig bare.

Fra : Max Andersen

Dato : 13-09-05 21:36

Thomas Lindgaard wrote:
> [...]
> brænde en FC4 DVD (og så lige for at snuse til Ubuntu i forbifarten),
> men Graveman kan ikke finde min NEC-brænder. Nogen der ved hvorfor?

Får du en menu med mulighed for at brænde, hvis du højreklikker på din
isofil i nautilus? (stifinder i ubuntu)

Max

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 13-09-05 22:39

On Tue, 13 Sep 2005 22:35:38 +0200, Max Andersen wrote:

> Får du en menu med mulighed for at brænde, hvis du højreklikker på din
> isofil i nautilus? (stifinder i ubuntu)

Jups - kan vælge at skrive til _NEC DVD_RW ND_2510A.

--
Mvh.
/Thomas