MS Windows
briani 27239
Kode på opstart af Outlook
Fra : Max

Dato : 13-09-05 13:48

Hej

Jeg har en Win2K maskine hvor jeg gerne vil lave det således
at der skal indtastes en kode for at starte Outlook, kan man
det med Win eller et externt program ?

Mvh Max

Fra : Anders Lund

Dato : 13-09-05 21:06

Max wrote:
> Jeg har en Win2K maskine hvor jeg gerne vil lave det således
> at der skal indtastes en kode for at starte Outlook, kan man
> det med Win eller et externt program ?

Du kan gøre det med Outlook. Gå i kontrol panel -> post og gå ind i
profil oversigten. Her kan du et sted sætte at det kræver adgangskode.
Det er frit ud for hukommelsen, da jeg ikke har brugt det selv.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Max

Dato : 13-09-05 21:22

Hej Anders

> profil oversigten. Her kan du et sted sætte at det kræver adgangskode.

Så vidt jeg kan se er det kun adgangskoden for at hente post man kan
sætte der.

Mvh Max

Fra : Henning

Dato : 13-09-05 22:00

On Tue, 13 Sep 2005 14:47:57 +0200, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej
>
>Jeg har en Win2K maskine hvor jeg gerne vil lave det således
>at der skal indtastes en kode for at starte Outlook, kan man
>det med Win eller et externt program ?

Lav et Windows-logon for hver konto? Logger Hans på kan han ikke læse
Pers mail og omvendt.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Max

Dato : 13-09-05 22:11

Hej Henning

> Lav et Windows-logon for hver konto? Logger Hans på kan han ikke læse
> Pers mail og omvendt.

Det var netop den løsning jeg ville undgå.

Mvh Max

Fra : Asle Bjerva

Dato : 13-09-05 22:25

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i melding
> [...]
>
> Jeg har en Win2K maskine hvor jeg gerne vil lave det således
> at der skal indtastes en kode for at starte Outlook, kan man

Det finnes flere tredjeparts verktøy som kandette. Noen er gratis, andre er
shareware.
Her er to:
Winguard 2005 (finnes i en gratis og i en pro versjon)
http://www.winguardpro.com/index.html

Program protector, kjøpes for småpenger.....

http://www.blumentals.net/protector/

--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no

Fra : Max

Dato : 14-09-05 16:53

Hej Asle

> Program protector, kjøpes for småpenger.....
> http://www.blumentals.net/protector/

Præcis hvad jeg har behov for, takker mange gange for info.

Mvh Max