MS Windows
briani 27239
kronsj
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 12-09-05 21:06

Kan i afspille gamle kronsj (www.dr.dk/kronsj) udsendelser
min real player melder error når jeg prøver :(

Jeg har prøvet at geninstallere uden held.

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-09-05 21:36

dann@invalidd.dk wrote:
> Kan i afspille gamle kronsj (www.dr.dk/kronsj) udsendelser
> min real player melder error når jeg prøver :(

Har ingen problemer. Bruger Windows Media Player på XP home.

--
Absolutely not the best homepage on the net:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard

Fra : Lars HT

Dato : 12-09-05 21:36

"dann@invalidd.dk" <dan@microinvalid.com> wrote in message
> Kan i afspille gamle kronsj (www.dr.dk/kronsj) udsendelser
> min real player melder error når jeg prøver :(
>
> Jeg har prøvet at geninstallere uden held.

Virker fint her!

Lars

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-09-05 11:45

dann@invalidd.dk wrote:
> Kan i afspille gamle kronsj (www.dr.dk/kronsj) udsendelser
> min real player melder error når jeg prøver :(

Lyder logisk. Det er ikke Real Audio den ligger i.

Du skal bruge Windows Media Player til at afspille det.
Prøv at starte Media Player, tryk CTRL+U og paste denne URL ind:
mms://wms.dr.dk/storage/p3/kronsj/050911.wma

Så burde det virke.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-09-05 11:48

Robert Eriksen skrev:

>Du skal bruge Windows Media Player til at afspille det.

næh, VLC kan også afspille den, så man _skal_ ikke bruge Windows Media
Player.

http://www.videolan.org/vlc/

--
Ivan V. Klattrup

Fra : GB

Dato : 13-09-05 15:42

"dann@invalidd.dk" <dan@microinvalid.com> skrev i meddelelsen

> Kan i afspille gamle kronsj (www.dr.dk/kronsj) udsendelser
> min real player melder error når jeg prøver :(
> Jeg har prøvet at geninstallere uden held.

Prøv at installere "RealAlternative" (søg på Google) - så kan du
afspille realplayer-filer uden at have Real Player's spion-software
installeret!

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : csm

Dato : 14-09-05 07:23

Den har jeg også prøvet - uden held. (den virker pt. til film osv.)
Real alternativ har virket til "kronsj" - derfor troede jeg det var dr siden
som
havde problemer.