Sortering af bogmærker (FF)
Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-09-05 18:54

Hejsa

Er det ikke muligt at sortere sine bogmærker alfabetisk med mapperne først
og derefter alle de "løse" bogmærker? På samme måde som IE sortere sine.

--
Venlig hilsen
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 18:59

Jesper Hansen wrote:
> Hejsa
>
> Er det ikke muligt at sortere sine bogmærker alfabetisk med mapperne først
> og derefter alle de "løse" bogmærker? På samme måde som IE sortere sine.

Jo, hvis du går ind i Manage Bookmarks (hvad der står på dansk ved jeg
ikke, men det er det andet menupunkt i menuen bogmærker). Under View/Vis
kan du vælge hvilken måde Firefox skal sortere dine bogmærker på.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 19:00

Ulrik Skovenborg wrote:

> Jo, hvis du går ind i Manage Bookmarks (hvad der står på dansk ved jeg
> ikke, men det er det andet menupunkt i menuen bogmærker). Under View/Vis
> kan du vælge hvilken måde Firefox skal sortere dine bogmærker på.

Nåja, og så kan du også højreklikke på et bogmærke og vælge Sort By
Name. Det er nok lidt lettere.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-09-05 19:08

On Mon, 12 Sep 2005 20:00:00 +0200, Ulrik Skovenborg wrote:

> Nåja, og så kan du også højreklikke på et bogmærke og vælge Sort By
> Name. Det er nok lidt lettere.

Ja men den sorterede med mapper og links blandet, men jeg har løst det med
Ivan's forslag.

--
Venlig hilsen
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 19:20

Jesper Hansen wrote:

> Ja men den sorterede med mapper og links blandet, men jeg har løst det med
> Ivan's forslag.

Virkelig? Det så ellers ud til at virke fint hos mig...dog var metoden
med Manage Bookmarks ikke så god, men den anden så ellers god ud. Men
bare du får det til at virke på en eller anden måde er det vel lige meget.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-09-05 18:59

Jesper Hansen skrev:

>Er det ikke muligt at sortere sine bogmærker alfabetisk med mapperne først
>og derefter alle de "løse" bogmærker?

Det er svjh det denne extension er beregnet til
http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=102
--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-09-05 19:09

On 12 Sep 2005 17:59:22 GMT, Ivan V. Klattrup wrote:

> Det er svjh det denne extension er beregnet til
> http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=102

Det virker

--
Venlig hilsen