MS Windows
briani 27239
kan ikke åbne meddelelser i Hotmail
Fra : Erik

Dato : 12-09-05 07:14

En af mine venner har forskellige problemer med sin PC. Bl.a kan hun ikke
åbne meddelelser i Hotmail inbox via internettet (Explorer). Et klik på en
ny (eller gammel) meddelelse resulterer kun i beskeden: Der opstod fejl på
siden. Meddelelsen åbnes ikke. Hun kan godt få adgang til sin Hotmail konto,
men altså ikke åbne post.

Fejlen ses kun, når Hotmail bruges som webmail. Hun kan uden problemer åbne
Hotmail meddelelser inde fra Outlook Express

Styresystem er Windows XP Pro

Venlig hilsen

Erik

Fra : Anita

Dato : 12-09-05 08:59

"Erik" <erikbach-fjerndette-@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fejlen ses kun, når Hotmail bruges som webmail. Hun kan uden problemer
> åbne Hotmail meddelelser inde fra Outlook Express

Der er mange der har problemer med hotmail for tiden. For mig hjælper det at
trykke opdater, inden mailen åbnes. Det er selvfølgelig ingen holdbar
løsning, men hotmail har ikke givet nogen forklaring på problemet.

Venlig hilsen
Anita

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 12-09-05 15:26

Anita" <anitaosk"fjern"@"hund skrev:

> [...]
> det at trykke opdater, inden mailen åbnes. Det er selvfølgelig ingen
> holdbar løsning, men hotmail har ikke givet nogen forklaring på

Jeg kan kun give Anita ret - jeg har også oplevet en del problemer på det
sidste. Hvis det ikke hjælper at opdatere(F5), så prøv at trykke Ctrl-F5, så
genhenter den hele siden.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...