Narvsværte hvor køber man det i lidt størr~
Fra : Sophus Vørsing

Dato : 12-09-05 00:30

Kære Gruppe,

Hvis man har brug for en lidt større mængde, i god kvalitet, end de små
dåser hos skoforretningen hvor går man så hen som privat?

Mvh Sophus

PS hvis der er en bedre gruppe at spørge i, så lad mig det vide.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 12-09-05 01:59

On Mon, 12 Sep 2005 01:30:02 +0200, "Sophus Vørsing"
<sophus.vorsing@FJERNMIGtiscali.dk> wrote:

>Kære Gruppe,
>
>Hvis man har brug for en lidt større mængde, i god kvalitet, end de små
>dåser hos skoforretningen hvor går man så hen som privat?
>
>Mvh Sophus

Er en liter nok? I så fald er Skindhuset en mulighed:
http://www.skindhuset.dk/default.asp?Action=List&KategoriID=255

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 12-09-05 03:19

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Er en liter nok? I så fald er Skindhuset en mulighed:
> http://www.skindhuset.dk/default.asp?Action=List&KategoriID=255

Yeps en liter er godt. Tak for henvisningen.

Mvh Sophus

Fra : Max

Dato : 12-09-05 07:24

Hej Sophus

> Hvis man har brug for en lidt større mængde, i god kvalitet, end de små
> dåser hos skoforretningen hvor går man så hen som privat?

Mon ikke du kan få den nærmeste hælebar til at hjælpe dig ?

Mvh Max

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 12-09-05 10:52

> Hej Sophus

> Mon ikke du kan få den nærmeste hælebar til at hjælpe dig ?

Nixen, de vil helst sælge de små flasker til kr. 40-50,-

Mvh Sophus